Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری، عزاداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز ۲۸ صفر با نوحه‌خوانی و مرثیه خوانی در سوگ رحلت پیامبر اسلام و شهادت دومین امام شیعیان سوگواری کردند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:مسولیت‌پذیری در قبال جامعه و دوری از فردگرایی از مهمترین ویژگی‌های سیره نبوی بود و این ویژگی که یکی از قله های اخلاقی حضرت رسول (ص) به شمار می‌رود باید بیش از پیش در جامعه کنونی نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله علیه و آله)، یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی را تبیین بیش از پیش ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی خام‌الانبیاء عنوان کرد و افزود: یکی از آفات جامعه کنونی غلبه فردگرایی محصول تفکر غرب است که برای رفع این عارضه باید به سبک زندگی و سیره نبوی و اهل بیت (علیهم السلام) رجوع شود.

وی ادامه داد: ارزش‌های اخلاقی نظیر ایثار، گذشت، فداکاری و از خودگذشتگی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی حضرت محمد (صلی‌الله علیه و آله) است.

کاظمی تصریح کرد: اگر چه جلوه‌هایی از فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه کنونی از جمله ایثار و شهادت شهدای مدافع حرم، کمک‌های مومنانه و فداکاری‌هایی از جنس اقدام علی لندی مشاهده می‌شود و با فرهنگسازی و تبیین بیش از پیش آموزه‌های دین به ویژه سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) این ارزش‌ها را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم رهروی شایسته‌ای برای پیامبر مکرم اسلام باشیم باید تا می‌توان دیگرگرایی و ارزش‌های اخلاقی نظیر ایثار و ازخودگذشتگی را تقویت کرد و از روحیه فردگرایی و منفعت شخصی دور شد.

به گزارش ایرنا، ۲۸ صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و شهات امام حسن مجتبی (ع) است.

برچسب‌ها سیره رسول الله رحلت حضرت رسول اکرم چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیره رسول الله رحلت حضرت رسول اکرم چهارمحال وبختیاری سیره رسول الله رحلت حضرت رسول اکرم چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا