Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: این پویش از نیمه دوم شهریورماه پارسال آغاز شد که هدف از اجرای آن جذب حداکثری حامی و حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در کشور بود.

او با اعلام اینکه از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون ۳۳ هزار و ۱۲۶ حامی جدید جذب شده‌اند، افزود: این عزیزان به ۱۰۵ هزار و ۴۳۷ فرزند ارتباط گرفته و از فرزند معنوی خویش حمایت کردند منظور از ارتباط حامیان با فرزندان معنوی خود این است که هر فرزند ممکن است جهت دریافت کمک و مساعدت برای تأمین نیاز‌های خود، حداقل به ۱۰ حامی ارتباط داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان یادآور شد: در حال حاضر ۱۱۸ هزار و ۲۷۲ حامی در استان فارس از ۲۶ هزار و ۴۳۳ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد، ۹۶۴۴ نفر از ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: حامیان در استان فارس در ۶ ماهه امسال بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد درآمد کل اکرام ایتام و محسنین رشد داشته است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فارس جذب حامی جدید طرح ایران مهربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان

دریافت 17 MB کد خبر 6094344

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند