Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رحیم پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تاسیس این شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه ای، بدوا در این شعبه که به صلح و سازش هم مرسوم است رسیدگی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام جدید، هم از حقوق حرفه ای همکاران رسانه ای در استان صیانت و هم دعاوی رسانه ای با کار کارشناسی درست، قضاوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان همچنین یکی از نقاط قوت این طرح جدید قضایی را دادن اختیار برای ایجاد شعبه در خود انجمن دانست و تصریح کرد: این حرکت، نشان از رویکرد جدید و حمایت دستگاه قضا از رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و سوت زنان دستگاه قضا است.  
رحیم پور از مساعدت و حمایت حجت الاسلام نیارکی، رییس کل محترم دادگستری، روئسای شوراهای حل اختلاف استان و شهرستان زنجان تشکر و اظهار امیدواری کرد، با شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه، هیچ پرونده جدی قضایی در این حوزه در استان تشکیل نشود و فضای  فعالیت رسانه ای برای کمک به توسعه همه جانبه استان فراهم و در عین حال رسا نه ها با رعایت اخلاق رسا نه‌ای ، به عنوان انزار دهندگان دلسوز تلقی و در پیشبرد اهداف رشد استان نقش ایفا کنند.
یادآور می‌شود، رضا رحیم پور و رسول قنبری با حکم دادگستری استان زنجان به عنوان همیار صلح شعبه ویژه فرهنگ و رسانه منصوب شدند. 
رضا رحیم پور دارای دانشنامه کارشناسی حقوق و دانشجوی سال آخر مقطع دکتری اندیشه های سیاسی و با ۲۵ سال سابقه رسا نه ای در داخل و با تجارب خارج از کشور است و قنبر رسولی نیز با مدرک کار شناسی علوم سیاسی، ۱۵ سال سابقه رسانه‌ای و مدیریت خبرگزاری فارس را دارد.

برچسب‌ها دادگستری رسانه شورای حل اختلاف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری رسانه شورای حل اختلاف دادگستری رسانه شورای حل اختلاف زنجان حل اختلاف رحیم پور رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام (ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می‌زند. البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد