Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریسیو پوچتینو گفت برای کسب جام ها، نیاز است ستارگان تیمش در اوج آمادگی باشند

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید به علت تداوم مصدومیت هایش هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش، پاری سن ژرمن، به میدان برود.

طرفداری | به گزارش مارکا، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن در مصاحبه با Movistar به ستارگان نامدار تیمش چون لیونل مسی، نیمار و سرخیو راموس تلنگر زد و از لزوم بازگشت آن ها به اوج صحبت کرد:

حقیقت این است سرخیو راموس در حال حاضر متفاوت از آن بازیکنی است که در سال 2014 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد مسی و نیمار هم چنین قضیه ای صادق است. این فوتبالیست ها، قهرمانان بزرگی هستند اما باید با حقیقت روبرو شوند. همه ما، این بازیکنان را در اوج فوتبالی شان در ذهن داریم اما الان باید به همان سطح برسند. اگر آن ها بتوانند به فرم عالی گذشته شان برسند، البته که می توانیم هر جامی را فتح کنیم. آن ها باید مبارزه برای رسیدن به بهترین سطح شان را آغاز کنند. ارکستر تیمی ما باید منظم باشد.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره حواشی ایجاد شده پیرامون کیلیان ام باپه و در اختیار داشتن لیونل مسی افزود: 

درباره ام باپه، موضوع باشگاه همیشه مشخص بوده است. ایده پاری سن ژرمن تداوم همکاری با ام باپه بوده است و او نیز آرام است. ام باپه یک حرفه ای فوق العاده است که به شرایط قراردادی اش احترام گذاشته است.  کیلیان پسری جوان و باهوش اما در عین حال بالغ است. ام باپه فوتبالیستی فوق العاده و قهرمان جهان است که حال و آینده به او تعلق دارد. مسی یک چهره جهانی و احتمالا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. داشتن لئو، هدیه ای از طرف خدا بود چون هیچ کس، حتی خودش هم انتظار نداشت دوران او در بارسلونا این طور تمام شود. لئوناردو و آقای الخلیفی در جذب مسی فوق العاده کار کردند. حضور مسی انتظارات را از ما بسیار بالا برده است اما با این حال تواضع خودش را خیلی دوست دارم.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! فوتبالیست برزیلی، بعد از بیهوش کردن داور مسابقه دستگیر شد/ تصاویر حادثه علی دایی تحت عمل جراحی قرار گرفت افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! کیلیان ام باپه: هیچ وقت نمی توانیم در فوتبال آینده را پیش بینی کنیم رومن آبراموویچ پس از سه سال به انگلستان سفر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن سرخیو راموس ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها