Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هادی صباغی، رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب های بسیاری را به رشته شمشیربازی وارد کرده، گفت: بعد از حدود یک و نیم سال تعطیلی باشگاه ها و به دنبال آن عدم برگزاری اردوهای تیم ملی به دلیل شیوع این بیماری، خوشبختانه از شهریورماه امسال برگزاری اردوها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه اردبیل بعنوان یکی از کمپ های تیم ملی شمشیر بازی کشور معرفی شده و اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان در بخش اسلحه اپه از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه با حضور ۱۱ بازیکن در اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان از ۷ مهرماه با حضور ۷ بازیکن در اردبیل برگزار شد و امروز ۱۴ مهرماه به کار خود پایان داد.

این مسئول ورزشی بیان کرد: هدف از برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان حضور اعضای تیم در مسابقات آسیایی امارات است که در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات جهانی امارات نیز در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

صباغی گفت: از اردوی تیم ملی بزرگسالان ۳ بازیکن اردبیلی آقایان امیررضا کنعانی، احمدرضا کنعانی و محمد رضا وثوقی حضور دارند که علاوه بر این داوطلب کسب سهمیه حضور در بازی های آسیایی چین ( ۲۰۲۲) می باشند.

او ادامه داد: در تیم ملی جوانان نیز امیرحسین موشحی عصر به عنوان بازیکن اردبیلی که نفر اول این تیم است حضور دارد.

صباغی گفت: هر ماه یک اردو برای رده سنی جوانان تا اسفندماه امسال برگزار خواهد شد. این اردوها با تشخیص فدراسیون هم در اردبیل و هم در تهران امکان برگزاری دارد. البته ما آمادگی خود را جهت میزبانی اردوها در هر بازه زمانی، به فدراسیون اعلام کرده ایم.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشته شمشیربازی اسلحه اپه بیماری کرونا اردوی تیم ملی شمشیربازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان