Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@10:28:00 GMT

انتقال رونالدو به یونایتد در باغ خانه من نهایی شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۰۷۲۱

انتقال رونالدو به یونایتد در باغ خانه من نهایی شد!

گری لینه کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس جرئیات جالبی از انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد فاش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از یوونتوس و بازگشت به لیگ برتر گرفت. در حالیکه اخبار حاکی از انتقال این ستاره 36 ساله با منچسترسیتی بود، او در نهایت با تیم سابق خود توافق کرده و بعد از 13 سال دوباره راهی استادیوم اولدترافورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حالا گری لینه کر، اسطوره تیم ملی انگلیس و مجری تلویزیونی مشهور سال های اخیر مدعی شد که اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد وقتی در باغ پشتی خانه او بود با کریستیانو رونالدو برای بستن قرارداد در تابستان امسال توافق کرده است.

 

 

گری لینه کر گفت: می خواهم در این مورد صادقانه صحبت کنم. اد وودوارد دوست خوب من و البته همسایه من است. در واقع او وقتی در باغ پشتی خانه من بود با رونالدو به توافق رسیده و با این بازیکن قرارداد بست. اتاق فوق العاده ای بود.

 

من متوجه شدم اد وودوارد چه موقع وارد آنجا شده و با ژرژ مندس یا دیگر مدیر برنامه رونالدو یا شخصی مرتبط با این انتقال تماس گرفت. امیدوارم بتوانم جزئیات دیگر را لو ندهم، اما همانجا بود که مدیر منچستریونایتد با رونالدو به توافق رسید. همچنین من یک عکس فوق العاده از اد وودوارد هنگام مذاکره کردن و صحبت تلفنی در باغ پشتی خانه ام دارم که ممکن است روزی با اجازه خود او به اشتراک بگذارم."

منچستر یونایتد گری لینه کر کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد گری لینه کر کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو گری لینه کر اد وودوارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بوده و این کاپیتان پرتغالی یکی از مهره‌های بوده تیم اریک تن‌هاخ است.

قرارداد فرناندز با یونایتد دو سال پیش تا ژوئن 2026 تمدید شد و در روزهای پایانی فصل 24-2023 از او سوال شد که برای آینده‌اش که برنامه‌ای دارد.

فرناندز تایید کرد که در حال حاضر به موضوعی به غیر از فینال جام حذفی و یورو فکر نمی‌کند اما به نوعی تایید کرد ضمن علاقه از سمت باشگاه، هنوز با پیشنهادی مواجه نشده است.

برونو فرناندز درباره آینده خود در منچستریونایتد گفت:"در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نمی‌کنم. مشخص است که این فقط به من بستگی ندارد، اینطور نیست؟ یک بازیکن همیشه باید بخواهد اینجا باشد، اما در عین حال شما به عنوان یک باشگاه باید بخواهید که او بماند. در حال حاضر، احساس می‌کنم از سوی هر دو طرف چنین چیزی وجود دارد."

او درمورد اینکه احتمال دارد در یونایتد نماند، گفت:"اگر بخواهم خیلی صادق باشم، باید بگویم که اگر نخواهم در لیگ جزیره به کارم ادامه دهم، تا بعد از یورو به آن فکر نمی‌کنم، چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکزم را از فینال جام حذفی و یورو دور کند، چون در حال حاضر هیچ چیز مهم‌تر از این نیست."

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ