Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:00:24 GMT

سازمان تبلیغات کودک و نوجوان و زنان راه‌اندازی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۱۵۳۶

سازمان تبلیغات کودک و نوجوان و زنان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام رضا عزت زمانی عصر امروز  در نشست با مسئولان تشکل‌های میان تخصصی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه دشمن با تمام وجود صحنه را می‌آراید تا سرمایه‌های اصلی ما یعنی جوانان را از دست ما بگیرد، اظهار کرد: باید بپذیریم سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد میانی در حوزه فرهنگ است و سیاست گذار نیست، اما در عین حال ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با وجود اینکه از طرف رهبر ادغام شورای هماهنگی ابلاغ شده  اما الان نزدیک سه سال است هیچ اتفاقی نیفتاده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات کشور گفت:  متأسفانه اختیارات در دست سازمان نیست؛ به عنوان نمونه در حوزه مسجد سند ملی را به دوش کشیده‌ایم و تقریباً نهایی شده است، اما در حال حاضر سه نهاد موازی برای مسجد نقشه می‌کشند.

زمانی بیان کرد: نظام برنامه‌ریزی، طراحی و سیاست‌گذاری آشفته و به هم ریخته است.

وی خاطرنشان کرد:  امیدواریم با امری که رهبری فرمودند و با همت دولت جدید و دغدغه مجموعه‌ها این امور به سامان برسد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به  مشکلات مدارس صدرا اشاره کرد و  گفت: در شش ماهه اول سال جاری در مباحث مالی مشکلاتی داشتیم  که امیدواریم رفع و اعتبارات این حوزه واریز شود.

زمانی افزود: درخصوص  بازسازی ساختمان‌ها در حوزه مدارس صدرا و خانه‌های عالم همچنین بخش عمرانی سازمان در حال رایزنی با دولت هستیم، متأسفانه بودجه این ماه سازمان از ماه گذشته کمتر است؛ اما امیدواریم مسائل حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی سازمان تبلیغات اسلامی کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی امروز متعلق به دهه ۵۰ و ۶۰ است، در حالی که دنیای نسل جدید دنیای متفاوتی است و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد:  در حوزه بانوان نیز حرف دقیق و عمیقی هنوز نداریم، در حالی که زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور تأثیرگذاری صد در صدی در جامعه دارند.

زمانی خاطرنشان کرد: کودک و نوجوان و زنان دو عرصه مهم است که کار در آنها هم سخت و زمان بر است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خصوص حمایت از تشکل‌ها نیز اظهار کرد:  بودجه خوبی در دولت آماده شده است و به دنبال این هستیم تشکل‌ها را با رتبه بندی خوبی دسته بندی و معرفی کنیم.

زمانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدواریم مرکز آموزشی تشکل‌ها نیز  امسال راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک زنان نوجوان تبلیغات معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ماجد، کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. 

ماجد ادامه داد: جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

 کمیسر IAA در ایران افزود: این رویداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد. 

ماجد ادامه داد: سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در  سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.

 اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد کارهای اجرایی کارخانه کاغذ زاگرس انجام شده است
  • تولید ادبیات کودک و نوجوان با مشکل روبروست
  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رویداد‌های باغ هنر در حوزه هنری کودک و نوجوان
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند