Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:29:59 GMT

جدایی دوقلوهای ایرانی/عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۳۱۳۰

جدایی دوقلوهای ایرانی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد و مهرداد محمدی دوقلوهای تیم ملی فوتبال ایران هستند که در بازی با کامبوج در دور قبل انتخابی جام جهانی در یک بازی موفق به گلزنی شدند.

مهرداد محمدی چند روز پیش به دلیل مصدومیت 6 ماه خانه نشین شد و از لیست تیم العربی خط خورد.

با این میلاد محمدی که به تازگی به عضویت تیم آاک آتن یونان درآمده در تمرین تیم ملی حاضر است و شانس حضور در بازی با امارات و کره جنوبی را دارد اما او مدت ها باید بدون برادرش در تیم ملی حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کره‌جنوبی در قبرستان مهمانان!

253 251

کد خبر 1561544

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میلاد محمدی مهرداد محمدی تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای