Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:40:25 GMT

تداوم بارش باران و وزش باد در نیمی از استان‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۴۵۴۵

تداوم بارش باران و وزش باد در نیمی از استان‌ها

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، در ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، سمنان، البرز و قزوین بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت.

احتمال دارد بارش‌های امروز در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

بعد از ظهر امروز نیز در ارتفاعات کرمان و هرمزگان احتمال رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید وجود دارد.

همچنین، در روزهای جمعه و شنبه در سواحل شمالی کشور و شرق اردبیل بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه پیدا می‌کند.

نکته قابل توجه اینکه در روزهای یک شنبه و دوشنبه تنها در استان گیلان و شرق اردبیل با بارش خفیفی رو به رو می‌شویم، اما در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود.

 طی روزهای شنبه ویکشنبه در شمال شرق و شرق کشور بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش دما را خواهیم داشت. این کاهش با وزش باد شدید و در برخی از  نقاط هم با گرد و خاک همراه خواهد بود.

همچنین، روزهای پنج شنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی کشور و استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز واقع شده‌اند روند کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

این در حالی است که از روز یکشنبه در نوار غربی کشور و سواحل دریای خزر جوی آرام همراه با روند افزایش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم.

در تهران نیز امروز آسمان نیمه ابری است، گاهی  بارش پراکنده و احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک وجود دارد. پیش بینی می‌شود حداکثر دما ۲۶ درجه بالای صفر و حداقل دما نیز به ۱۴ درجه بالای صفر برسد

برچسب‌ها وضعيت هوا آب گرفتگی بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا آب گرفتگی بارش باران وضعيت هوا آب گرفتگی بارش باران سازمان هواشناسی استان ها وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و در بخش حواله ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

* کاهش ۲۳ هزار تومانی قیمت طلا در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۹۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۶ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۶۰۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۳ صدم درصدی به نرخ ۲۳۳۸ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد