Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه به ایرنا افزود: پس از صبحگاه نظامی تعدادی از همکاران، خانواده شهدا و جانبازان مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه جشنواره ای با عنوان کلانترهای برتر همگام با کل کشور برگزار خواهد شد که در این جشنواره از رییس کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های نمونه تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی کرمانشاه، دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را از برنامه های روز دوشنبه اعلام کرد و گفت: عیادت از بیماران در بیمارستان حضرت ابوالفضل، برگزاری همایش سراسری بانوان فرهنگیار ترافیک و تکریم از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در این روز خواهد بود.

وی اظهار داشت: در روز سه شنبه هفته آینده هم طرح های عمرانی نیروی انتظامی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و مراسم تجلیل از خیرین حوزه امنیت نیز در این روز برگزار خواهد شد.

سردار جاویدان افزود: ملاقات های مردمی در سامانه ۱۹۷ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری در روز چهارشنبه انجام خواهد شد. در این جلسات همه پلیس های تخصصی و معاونین ما حضور خواهند داشت و با شنیدن مشکلات مردم به رفع این مشکل ها خواهیم پرداخت.

جلسه اندیشه‌ورزی با اساتید دانشگاه در حوزه مسایل اجتماعی استان و برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در شهر سنقر از دیگر برنامه‌های روز چهارشنبه خواهد بود که فرمانده انتظامی کرمانشاه به آنها اشاره کرد.

وی در پایان گفت: روز پنجشنبه در راستای تجدید میثاق شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در همه شهرستان‌ها را خواهیم داشت و در آخرین روز هفته نیروی انتظامی هم شاهد حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه شهر کرمانشاه خواهیم بود.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه شهدا هفته نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه شهدا هفته نیروی انتظامی امام جمعه کرمانشاه شهدا هفته نیروی انتظامی کرمانشاه نیروی انتظامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند