Web Analytics Made Easy - Statcounter

گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه الهلال ممکن است از جمع بازیکنان این تیم عربستان جدا شود.

موضوع جدایی «ماتیوس پریرا» گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه الهلال عربستان جدی شده و در صورت توافق طرفین، این بازیکن از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

به گزارش طرفداری، ستاره فصل گذشته باشگاه وست برومویچ انگلیس با پرداخت مبلغ 17 میلیون یورو جهت صدور رضایتنامه به الهلال پیوست و با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو و قرارداد 3 ساله بیش از 32 میلیون یورو برای سعودی‌ها هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود پریرا از هفته گذشته به مسئولان این باشگاه اعلام کرده شرایط خوبی در عربستان ندارد و مایل است این کشور را ترک کند.

ستاره برزیلی درخواست رسمی خودش را برای جدایی از الهلال اعلام کرده، در حالی که با توجه به مبلغ رضایتنامه و دستمزد، موافقت سعودی‌ها با آن درخواست دشوار به نظر می‌رسد.

به نوشته عبدالعزیز المریسل خبرنگار عربستانی، پریرا در آخرین درخواست خودش به باشگاه الهلال اعلام کرده حاضر است با کاهش دستمزد خودش به صورت قرضی به باشگاهی در کشور دیگری منتقل شود. بر این اساس یک باشگاه خارجی حاضر است برای انتقال قرضی پریرا اقدام کند.

به گفته المریسل، باشگاه الهلال به ستاره برزیلی اعلام کرده در طول 72 ساعت آینده مذاکراتی در این خصوص با حضور وکیل این بازیکن انجام خواهد شد تا در مورد آینده پریرا تصمیم‌گیری شود.

پریرا تاکنون در 5 بازی برای الهلال به میدان رفته که یکی از آنها دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود و ستاره برزیلی 4 پاس گل به همبازیانش در این مسابقات داده است.

هافبک سابق باشگاه وست بروموویچ در هفته گذشته به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی الهلال غایب بوده، اما گفته می‌شود در صورت موافقت مسئولان این باشگاه با انتقال قرضی همچنان در مسابقه 24 مهر مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آبی‌پوشان را همراهی می‌کند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! افشاگری بازیکن تیم ملی زنان ونزوئلا: سرمربی تیم ملی ما را چهار سال آزار جنسی داد رییس فدراسیون امارات: مطمئنم مقابل ایران پیروز می شویم افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! هشدار پوچتینو به سرخیو راموس، مسی و نیمار: آن بازیکن سال 2014 نیستید! سهمیه لژیونرهای تیم های عربستانی در آسیا افزایش می یابد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه الهلال اعلام کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  

 تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!