Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بیش از ۸۰ هزار خودرو مسافران در شهرهای مازندران، آماده خروج از استان هستند. - اخبار استانها -

سرپرست پلیس راه مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه حجم ترافیک ورودی به استان در روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تقریبا بالغ بر80 هزار خودرو پیش بینی شده است، اظهار داشت: این میزان خودرو در شهرهای مازندران به خصوص شهرهای غربی استان آماده برگشت به تهران و کرج می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ هادی عبادی از عدم ظرفیت جاده هراز و کندوان برای خروج این حجم از بار ترافیکی خبر داد و افزود: از هموطنان درخواست داریم تا حدالامکان از محور سوادکوه برای برگشت استفاده نمایند.

وی از مسافران خواست، حتما زمان برگشت خود را مدیریت نمایند تا درگیر ترافیک چند ساعته جاده های مازندران نشوند، و یادآورشد: اگر مسافران ضرورتی برای برگشت ندارند، روزهای شنبه و یکشنبه هفته بعد را برای بازگشت انتخاب نمایند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه شرایط جوی جاده‌ها اصلا مساعد نیست و حتما مسافرین در طول سفر به توصیه همکاران بنده توجه کنند، گفت: عجله و شتاب بی مورد، سبقت از سمت راست و تردد در شانه خاکی جاده، حرکت نکردن در بین خطوط، از دلایل اصلی بی نظمی و ایجاد گره ترافیکی در مسیر برگشت مسافرین می باشد، و انتظار می رود رانندگان گرامی از آنها پرهیز کنند.

ریزش سنگ از کوه در جاده کندوان؛ ترافیک جاده های مازندران پرحجم استترافیک سنگین در جاده‌‌های مازندران/ محور "هراز و کندوان" ترافیک پرحجمی داردترافیک ‌پرحجم در محورهای مواصلاتی مازندران / ورود خودروهای با پلاک شهرهای قرمز و نارنجی ‌ممنوع شد‌

عبادی وضعیت ترافیک جاده‌های مازندران را سنگین و پرحجم اعلام‌ و خاطرنشان کرد: سنگینی بار ترافیک جاده کندوان از دیگر جاده‌ های مازندران بیشتر است.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است .

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900571

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت