Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شما یک سوتین بپوشید  که کمی کوچکتراست آیا سینه شما  رشد نمی کند؟

به گزارش اقتصادآنلاین؛ خیر سوتین بر رشد سینه ها تاثیر نمی گذارد. این به این دلیل است که ژن ها و هورمون ها رشد پستان را کنترل می کنند نه لباس زیری که یک شخص می پوشد.

 سوتین هایی که بیش از حد کوچک هستند ممکن است باعث درد در سینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه سینه ها رشد می کنند و به همین اندازه به فضا احتیاج دارند. 

 سوتین هایی که خیلی بزرگ هستند پشتیبانی کافی ارائه نمی دهند که می تواند منجر به ناراحتی شود. سوتینی را پیدا کنید که اندازه مناسب شماست و راحت است.

آیا می خواهید سینه های تان به روش طبیعی رشد کند؟ دراین صورت خوردن انواع غذاهای سالم و ورزش منظم را در برنامه خود داشته باشید. و نگران نباشید اگر سینه هایتان به همان میزانی که باید رشد نکرد برخی از دختران زودتر و برخی دیرتر رشد می کنند.

 سینه های دختران می تواند رشد وتغییر خود را تا اواخر نوجوانی به تاخیر بیاندازد.

پربیننده ترین چای نباتی که بر هر درد بی درمان دواست! آغاز پیک ششم کرونا از اواخر مهرماه شرط حضور در مدارس و دانشگاه اعلام شد قرص خوراکی لوزارتان ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ ها فردا و پس فردا برای واکسیناسیون مراجعه کنند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پستان سینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز