Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@00:30:32 GMT

افتتاح ۸۶طرح هادی روستایی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۱۷۷۷۳

افتتاح ۸۶طرح هادی روستایی در قزوین

اصغر گونجی به همشهری آنلاین بیان کرد: این طرح‌ها شامل طرح هادی روستایی، به‌سازی محیط روستاها، ساخت و به‌سازی معابر، روکش آسفالت با همکاری دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین، بنیاد مسکن با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه با سرعت بخشیدن به طرح‌های ‌هادی روستایی زمینه ماندگاری مردم در این مناطق بیشتر شده است، گفت: امسال نیز با اختصاص اعتبار مناسب و دریافت سهیمه قیر رایگان امیدواریم اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گونجی با بیان اینکه ۲۷۰هزار مترمربع آسفالت از منابع دهیاری‌ها و اعتبارات بنیاد مسکن استان قزوین در معابر روستایی ۸۶ روستای استان اجرا شده است، افزود: اعتبار طرح‌های یاد شده از محل قیر رایگان و  منابع استانی و ملی است و با همکاری و مشارکت بنیاد مسکن، دهیاری‌ها و مدیریت دفتر امور روستایی استانداری انجام شده.
گونجی با تبریک مناسبت ۱۵ مهر روز روستا ادامه داد: روستا، به عنوان یکی از کامل‌ترین اشکال زندگی اجتماعی بشر در کشور عزیزمان همواره محل ارائه الگوهای مختلف زیستی و معیشتی و تولیدی و حتی سیاسی بوده است.  لذا توجه به روستاها و توسعه آن یکی از ارکان هویت و نشانه‌های هوشمندی مدیریت کلان کشوری و ماحصل آن توسعه زیرساخت ها در مناطق روستایی و به تبع آن در سطح کشور بوده است.

به گفته وی، روز ملی روستا و عشایر فرصت مغتنمی برای یادآوری اقدامات و تلاش بی وقفه روستاییان و خادمان عرصه سازندگی در روستاهاست تا با همدلی و هم‌افزایی به ایجاد روستاهایی آباد و مستقل ختم شود.

کد خبر 630799 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی دولت دوازدهم استان قزوین مسکن - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی دولت دوازدهم استان قزوین مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۱۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است