Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین قرار است عهده‌دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

به گزارش قدس آنلاین، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توئیتی با اشاره به دیدارهای خداحافظیش در پایان ماموریتش در وین نوشت: ماموریت من در وین از ١۵ اکتبر (٢٣ مهر) به منظور تصدی مسئولیت جدید در تهران، پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب آبادی قرار است به معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه بازگردد و عهده دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

پیش از این علی باقری عهده دار این سمت بود. علی باقری اخیرا از سوی حسین امیرعبداللهیان به عنوان معاون سیاسی وزیر امور خارجه و جایگزین سید عباس عراقچی منصوب و عباس عراقچی هم مشاور وزیر امور خارجه شد.

از غریب آبادی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت امور خارجه و همچنین معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه نام برده می‌شد.

گفتنی است؛ «کاظم غریب‌ آبادی» از سال ۱۳۹۷ به عنوان سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین منصوب شد. غریب‌ آبادی پیش از این در سمت‌هایی از جمله معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند و نماینده دائم نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خدمت کرده است.

منبع: فارس 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: غریب آبادی قوه قضائیه بین الملل قوه قضاییه نماینده دائم امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه معاونت امور غریب آبادی امور خارجه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل

عضو پارلمان الجزایر اعلام کرد که هیأت پارلمانی این کشور در ترکیه از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، بریش عبدالقادر، عضو پارلمان الجزایر اعلام کرد که هیأت پارلمانی این کشور که در پنجمین کنفرانس انجمن «نمایندگان پارلمان به‌خاطر قدس» شرکت کرد، در حال تلاش برای تصویب قطعنامه‌ای برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل است.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، این نماینده پارلمان الجزایر تصریح کرد که پنجمین دور این نشست به میزبانی استانبول تحت شرایط حساس منطقه برگزار شده و این امر مستلزم تلاش‌های جهانی و بین‌المللی بیشتر برای حمایت از مسأله فلسطین است.

وی در ادامه افزود، در این نشست بیش از ۷۰۰ نماینده پارلمان از سرتاسر جهان مشارکت و درخصوص تحولات فلسطین و مسأله فلسطین رایزنی کردند.

عبدالقادر همچنین گفت: امیدواریم از طریق این کنفرانس پیشنهادهای ملموسی برای لغو محاصره غزه و سازماندهی کاروان‌های کمک‌رسانی از جمله کمک‌های غذایی، دارویی و سایر کمک‌ها به نوار غزه مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد، حدود ۳۰ نماینده پارلمان الجزایر در این کنفرانس شرکت کرده و به دنبال ارائه و تصویب پیشنهادات ملموس، تأیید موضع الجزایر در قبال مسأله فلسطین، حمایت از فعالیت دیپلماتیک الجزایر در سطح سازمان ملل و شورای امنیت به منظور توقف جنگ در غزه و حمایت از پیش‌نویس قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل هستند.

این کنفرانس روز جمعه در شهر استانبول با حضور رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و ۷۰۰ نماینده پارلمان از سرتاسر جهان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین