Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رایزنی‌های صورت گرفته، فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک در مشهدمقدس اکران می‌شود.

به گزارش ایمنا، جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان چندسالی است که به میزبانی اصفهان برپا می‌شود و در سال‌های اخیر نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

اتفاق مبارکی که امسال به واسطه بهبود نسبی وضعیت کرونا در مشهد مقدس رخ داده این است که قرار است تعدادی از فیلم‌های منتخب این جشنواره در مشهد و به میزبانی پردیس هویزه اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد روشندل؛ معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این زمینه گفت: ۱۰ فیلم از آثار سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی فیلم‌های انتخاب شده از این جشنواره برای اکران در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس مربوط به بخش ایران جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این فیلم‌ها در دو نوبت ۱۷ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۱ ویژه کودکان و نوجوانان در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس به نمایش درآید.

وی ادامه داد: فیلم‌های «پسران دریا، یدو، لیپار، داستان‌های هزار و یک روز، بام بالا، برزنگی، بلیت، شهر گربه‌ها، میان صخره‌ها» و پویانمایی‌ها و فیلم‌های کوتاه «آی دی، دوچرخه باز، بادهای پاییزی، بادهای بهاری، دو کبوتر ستارگان زیر باران، برای بار دوم، درختان خیابان ولی عصر یا امپرسیون، عملیات طبقه دوم، منم سمیرا، وادیار» در مشهد اکران خواهد شد.

روشندل تصریح کرد: قرار است این فیلم‌ها فقط برای کودکان و نوجوانان و به صورت رایگان در پردیس سینمایی هویزه به نمایش درآید. همچنین کارگاه‌های آموزش فیلمسازی و نقد و بررسی فیلم‌های نمایش داده شده نیز در بین دو نوبت نمایش برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 527340

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی کودک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پردیس سینمایی هویزه جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد