Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به حادثه روز گذشته و سو قصد به جان رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با آقای بهروز رستمی تماس گرفته و ضمن دلجویی از ایشان شرح ماجرا حادثه را جویا شدم.

وی افزود: طبق اظهارات رئیس کانون وکلای استان کرمانشاه شامگاه دیروز (پنج شنبه) در محله نوبهار کرمانشاه چند جوان از ایشان تقاضا می‌کنند، تلفن همراه خود را در اختیارشان قرار دهد تا تماس تلفنی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: پس از این درخواست، این چند جوان با ضربات مشت و لگد و سلاح سرد چاقو به رئیس کانون وکلا استان کرمانشاه حمله می‌کنند.

کرمی بیان کرد: مهاجمین سپس با سرقت گوشی از محل متواری می‌شوند و آقای رستمی هم به بیمارستان منتقل شده که خوشبختانه در حال حاضر حال ایشان مساعد است.

دادستان کرمانشاه از تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمین خبر داد و گفت: همچنین با توجه به حساسیت موضوع فردا نشستی را با حضور رئیس کل دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

کرمی با تاکید بر برخورد شدید و قاطع با عاملین این حادثه، عنوان کرد: مخلین امنیت بدانند دستگاه قضائی استان کرمانشاه با آنها برخورد عبرت آموز خواهد کرد و مجرمین خطرناک در چنگال قانون از هیچ‌گونه ارفاغی توسط قوه برخوردار نخواهند شد.

کد خبر 5322296

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دادستان کرمانشاه شهرام کرمی کانون وکلا سوء قصد اراذل و اوباش سرقت ویروس کرونا بوشهر شهادت امام رضا ع آمار کرونا زلزله کرمانشاه مراسم عزاداری واکسن کرونا عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص خراسان رضوی استان کرمانشاه رئیس کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان