Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:07:55 GMT

در هر مسؤلیتی پرچم ولایت را برافراشته نگه داریم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۳۰۶

در هر مسؤلیتی پرچم ولایت را برافراشته نگه داریم

ایسنا/همدان امام‌ جمعه اسدآباد گفت:وظیفه داریم در هر مسؤلیت و مقام و منصبی با تمام وجود پرچم دین و  ولایت را برافراشته نگه داریم و شمشیر زن رکاب امام زمان و ولایت باشیم.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: همه ما از روحانیون تا دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، بازاریان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..باید در مقابل نیرنگ دشمنان بایستیم و از جان و مال خود برای اسلام و دفاع از اسلام با درس گرفتن از ایثار و فداکاری امام علی (ع) برای دفاع از دین  مایه بگذاریم.

وی با اشاره به آغاز ربیع الاول و سالروز هجرت نبی اکرم از مکه مکرمه به مدینه و نیز نزول آیه ‌۲۰۸ سوره بقره تصریح کرد: امیرالمؤمنین برای دفاع از دین با فداکاری تمام از جان خود گذشتند و شبانگاه در بستر پیامبر اکرم خفتند تا اسلام و پرچم اسلام جاودانه بماند.
حسینی مجد با بیان اینکه همواره امامان ما فداکارانه از اسلام و دین اسلام دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر جنبه‌های مختلف اسلام را بنگریم خواهیم دید که امامان ما  چه شمشیرها در مقابله با مشرکین زده اند و چه ایثارگری‌هایی که امامان و پیامبران برای اینکه دین اسلام به دست ما برسد انجام داده‌اند.
وی با متذکر شدن سیره و منش و روش امیرمؤمنان علی (ع) به مؤمنین و حاضرین در  نماز جمعه ،ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از ارزش‌ها، انقلاب، ولایت و اهداف نظام و خون شهدا دفاع کنیم.
وی همچنین با اشاره به فداکاری و شجاعت شیخ فضل الله نوری در دوران مشروطیت برای دفاع از اسلام بیان کرد: باید مانند شیخ فضل‌الله نوری‌ها پرچم اسلام را برافراشته نگه داشت و حفظ کرد و از دشمنان نهراسید.
حسینی مجد در ادامه با تاکید بر تقوای الهی، ترک محرمات و عمل به واجبات افزود: بنا بر فرمایش پیامبر اسلام هر کس خود را از زبان ،شکم و شهوت حفظ کند از همه بدی‌ها و خصلت‌های بد دور خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با دور کردن بدی‌ها از خود تقوا فراهم می‌شود و باید بدی‌ها را از خود دور کنیم تا تقوا فراهم شود، اضافه کرد: بنا بر فرمایش امیرالمؤمنین (ع)اگر خصلت‌های بد مانند دروغ، ستم کردن و جهالت و نادانی از انسان برداشته شود در زندگی  انسان خوبی خواهید بود.
امام‌ جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به ۱۷ مهرماه مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: همواره وجود سبز پوشان نیروی انتظامی برای مردم مایه امنیت و آرامش بوده که قدردان زحمات ارزشمند آنان هستیم.
حسینی مجد خاطر نشان کرد: باید با راهکارهایی جدید بتوان آثار جرم را کم رنگ تر کرد چرا که هر روز با پیشرفت، نوآوری‌ها شکل و شمایل جرائم  نیز به روز تر می‌شود.
وی یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های امروز مردم را در بحث جرائم فضای مجازی برشمرد و گفت: به حق در بحث کشف جرائم در فضای مجازی نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه کشور وزارت اطلاعات ورود خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر است .
حسینی مجد با تاکید بر پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی یادآور شد: مردم فهیم ما می‌دانند با هر گونه قانون شکنی و بی حرمتی به قانون سنگ روی سنگ بند نخواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها نماز جمعه ولايت تقوای الهی نيروي انتظامي امنيت آرامش فضای مجازی نیروی انتظامی حسینی مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!

بازدید 10 دانشجویان معترض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در دانشگاه هاروارد به احتزاز پرچم فلسطین به جای پرچم آمریکا، اعتراض خود را نسبت به جنایات در حال وقوع در نوار غزه بیان کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی