Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرالیا با غلبه بر عمان، رکورد جدیدی در مراحل مقدماتی ادوار مختلف جام جهانی فوتبال به نام خود ثبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی استرالیا شب گذشته (پنجشنبه) با پیروزی ۳ بر یک مقابل امارات، با ۹ امتیاز صدرنشین گروه B مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی ماند.

مطابق اعلام سایت فیفا، این یازدهمین بُرد پیاپی «ساکروس» در مرحله انتخابی یک دوره از جام جهانی بود و باعث شد استرالیا، رکورد جدیدی از خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این آلمان در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، اسپانیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ و مکزیک در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ به ۱۰ پیروزی متوالی دست یافته بودند. غلبه استرالیا بر شاگردان برانکو ایوانکوویچ اما باعث سبقت ساکروس از تیم‌های فوق شد.

این تیم در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، هشت پیروزی متوالی به دست آورد و در دور پایانی هم از سد چین، ویتنام و عمان گذشت. این در حالی است که قوانین کرونایی باعث شده شاگردان گراهام آرنولد از اواخر سال ۲۰۱۹، نتوانند در خانه خود به مصاف رقبا بروند و تنها یکی از ۱۱ دیدار فوق، در خاک استرالیا برگزار شده است.

آرنولد درباره این رکورد گفت: شاید این رکورد را در آینده بازتاب دهیم و بگوییم چه احساس فوق‌العاده‌ای داشتیم. برای من اما بازی با ژاپن و کسب دوازدهمین برد مهم است.

استرالیا در سال‌های ۹۷-۱۹۹۶، در دیدارهای ملی به ۱۴ پیروزی متوالی رسیده بود که این بردها، به شکست ناامیدکننده مقابل ایران در راه صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ ختم شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان جام جهانی فوتبال جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال استرالیا انتخابی جام جهانی 2022 انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بامداد امروز (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، در دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های دنور ناگتس و مینه‌سوتا تیمبرولوز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۱۰۶ - ۹۹ مینه‌سوتا همراه شد.

در جریان این دیدار آنتونی ادواردز، فوق ستاره تیم مینه‌سوتا، عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و با ثبت ۴۳ امتیاز،‌ هفت ریباند و سه پاس گل گذشته از فراهم‌کردن زمینه برد تیمش، رکوردی درخشان را هم به نام خود کرد.

ادواردز با این ۴۳ امتیاز به نخستین بازیکن در تاریخ NBA تبدیل شد که در مرحله پلی‌آف این لیگ، در نیمه دوم هر بازی به طور میانگین ۲۰.۴ امتیاز را به دست آورده است، یعنی او در هر نیمه دوم، بیش از ۲۰ امتیاز را به ثبت رسانده که از این نظر تنها بازیکن در تاریخ NBA است.

دیگر خبرها

  • نجمه خدمتی راهی مرحله دوم تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت شد
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت