Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@21:25:24 GMT

شهادت پرستار کرمانی به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۳۵۵۸

«الهام یوسف زاده» پرستار بیمارستان شهید باهنر کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا جان باخت. ناطقان: پرستار بیمارستان شهید باهنر کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت شهیده مدافع سلامت «الهام یوسف زاده» پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان حوزه سلامت قریب به ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می‌دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهیده مدافع سلامت خانم"الهام یوسف زاده" پرستار فداکار بیمارستان شهید باهنر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ در روز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به لقاء الله پیوست.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان شهید باهنر صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم. منبع: مشرق برچسب ها: شهادت ، پرستار کرمانی ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهادت پرستار کرمانی کرونا بیمارستان شهید باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد