Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:16:37 GMT

ربیع‌الاول، بهاری‌ترین ماه‌های خدا

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۳۲۴

ربیع‌الاول، بهاری‌ترین ماه‌های خدا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،با پایان ماه عزاداری خاندان آل‌الله و با آغاز ماه ربیع، آثار رحمت بهاری الهی و ذخایر برکات خداوند بار دیگر برای مسلمانان جلوه‌گر می‌شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‌تابد.

ربیع الاول ماه شادمانی اهل بیت (علیه السلام) است. در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم) و فرزند گرامیشان حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در این ماه است و از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند وجود مبارک محمدبن عبدالله (ص) به خود ندیده است.

سالروز آغاز ولایت و امامت مهدی موعود امّتها پس از شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) ـ پدر بزرگوارشان ـ هم در این ماه زیبا واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ربیع الاول ولایت وامامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسان چقدر زمین نیاز دارد ؟ از زبان الهی قمشه ای بشنوید (فیلم)



منبع:پیج _hossein_farniapur

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قرآن بر شما هم نازل می شود؟ از الهی قمشه ای بشنوید (فیلم) الهی قمشه ای : خواستم بگویم السلام علیک یا اباعبدالله ! دیدم که او در حال سلام به ماست (فیلم)

دیگر خبرها

  • انسان چقدر زمین نیاز دارد ؟ از زبان الهی قمشه ای بشنوید (فیلم)
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه