Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:03:07 GMT

مسی فاش کرد؛ 4 بازیکن شایسته توپ طلا هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۵۰۹

مسی فاش کرد؛ 4 بازیکن شایسته توپ طلا هستند

لیونل مسی که یکی از بخت های مسلم توپ طلاست، بهترین بازیکنان سال 2021 را معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 30 نفره نامزدهای توپ طلای 2021 اعلام شد و 8 آذر مشخص خواهد شد که برنده نهایی چه بازیکنی خواهد بود. بسیاری  معتقدند لیونل مسی برای هفتمین بار این عنوان را کسب خواهد کرد. فوق ستاره آرژانتینی هرچند فصل موفقی با بارسا نداشت ولی با تیم ملی کشورش فاتح کوپا آمه ریکا شد تا یکی از مدعیان اصلی توپ طلا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که با جدایی از بارسا اکنون برای پی اس جی بازی می کند، در مصاحبه ای با نشریه فرانسوی فوتبال، در مورد مدعیان توپ طلا صحبت کرد. 

 

 

 

 

مسی در مورد بهترین بازیکنان سال 2021 از نگاه خودش گفت:« واضح است که به هم تیمی هایم در درجه اول رای می دهم. نیمار و کیلیان امباپه از نظر من جزو بهترین های 2021 بودند. سپس می توان بازیکنان دیگری را نام برد که از لحاظ فردی عالی بودند؛ روبرت لواندوفسکی یا کریم بنزما که سال بزرگی داشتند.

 

 

 

در مجموع برنده شدن خیلی سخت است چون برای کسب توپ طلا باید به لحاظ انفرادی در سطح بسیار بالایی باشید. همچنین فتح لیگ قهرمانان، یورو و کوپا آمه ریمکا نیز فاکتور بسیار مهمی برای کسب توپ طلا محسوب می شود. برای توپ طلا باید تیمی و انفرادی، سال موفقی را پشت سر گذاشته باشید.»

 

 

 

 

لازم به ذکر است که توپ طلا سال گذشته به بازیکنی اهدا نشد و آخرین بار سال 2019 خود مسی بود که برنده این جایزه شده بود. مصاحبه کامل مسی فردا از سوی فرانس فوتبال منتشر خواهد شد.

 

 

لیونل مسی روبرت لواندوفسکی نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید کریم بنزما بایرن مونیخ کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی روبرت لواندوفسکی نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید کریم بنزما بایرن مونیخ کیلیان امباپه توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر احتمال حضور چند بازیکن جوان اسپانیایی هم در یورو ۲۰۲۴ و هم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مطرح شده است. 
از جمله کسانی که می‌توانند به هر دو تورنمنت دعوت شوند، می‌توان به لامینه یامال و پائو کوبارسی از بارسلونا و همچنین نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو اشاره کرد.

هر سه می‌توانند نقش‌های مهمی را برای اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ آلمان ایفا کنند، زیرا لاروخا برای سومین عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌جنگد و در صورتی‌که این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند، از بازی در مسابقات المپیک معاف خواهند شد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا و بیلبائو قول داده است که برخلاف پدری در سال ۲۰۲۱، یامال، کوبارسی و ویلیامز را تحت فشار قرار نخواهد داد

اگر آنها در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشند دیگر در المپیک بازی نخواهند کرد و در صورتی‌که لوئیز دلا فوئنته اعتقادی به هر کدام از آنها نداشته باشد، آنها به المپیک پاریس خواهند رفت.

این موضوع نگرانی‌های هر دو باشگاه و به‌ویژه بارسلونا را کاهش می‌دهد، به‌خصوص اینکه لامینه یامال و کوبارسی به ترتیب ۱۶ و ۱۷ ساله هستند. با این حال، این بدان معناست که آنها تابستان استراحت زیادی نخواهند داشت، صرف نظر از اینکه در یورو بازی کنند یا المپیک.

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها