Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع مسابقات لیگ برتر توضیح داد

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت:

ما با توجه به برنامه ریزی که داشتیم و بعد از تکمیل شدن کادرفنی بلافاصله اردوهای آماده سازی خود را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اولین اردو ما در کردان برگزار شد و بعد از آن در تهران طی دو مرحله اردو داشتیم و در دیدار‌های تدارکاتی به مصاف حریفان رفتیم. باشگاه به وظایفی که داشت در خصوص بالا بردن سطح آمادگی تیم عمل کرده و ۳۰ درصد قرارداد امسال بازیکنان را نیز پرداخت شده است و در این زمینه جلو تر از سایر تیم‌ها هستیم. 

او در خصوص انتخاب کادر بومی و عبدالله ویسی روی نیمکت فولاد بیان کرد:

من پیش از این دو بار با آقای ویسی کار کرده بودم. زمانی که مدیرکل ورزش خوزستان بودم ایشان را به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب کردم و در نهایت موفق شد قهرمان لیگ برتر شود بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل پیکان کار خود را شروع کردم ایشان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردم و موفق شدیم پیکان را از منطقه سقوط نجات دهیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و ورزهای خوبی را در کنار ویسی داشته ام. توفیق شد بار دیگر در کنار ایشان کار کنیم؛ علاوه بر اینکه دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس را نیز به کادرفنی اضافه کردیم تا کمک حال ویسی باشد. از همه مهم تر  اکثر اعضای کادرفنی اهل خوزستان هستند و این درخواست خود هواداران بود که به آن عمل شد.

گرشاسبی در خصوص فعالیت فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات و حفظ بازیکنان این تیم با توجه به بسته بودن پنجره این تیم اظهار داشت:

من اگر یک هفته زودتر آمده بودم قطعا آن ۴ بازیکن نیز از تیم جدا نمی‌شدند. وقتی من آمدم قرارداد ۱۷ بازیکن اصلی تیم به پایان رسیده بود و به هر شکلی که بود بعد از مذاکرات با بازیکنان موفق شدیم بسیاری از این بازیکنان را حفظ کنیم و با آنها قرارداد ببندیم. ما روزهای سختی را ‌پشت سر گذاشتیم و بازیکنان به خوبی آگاه هستند با توجه به شرایط تیم باید اندازه دو بازیکن تلاش کنند تا محرومیت برطرف شوند.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و حواشی به وجود آمده در این خصوص گفت:

متاسفانه این اتفاقی است که رخ داده و با پرداخت به گذشته و اینکه چه کسی مقصر بوده است تنها وقت خود را تلف می‌کنیم هرچند من معتقد هستم این موضوع بخاطر لجبازی رخ داده است. این موضوع دیگر برای ما اهمیتی ندارد چرا که اگر محرومیت نیز برطرف شود دیگر برای ما فایده نداره و بازیکنان نمانده است که در حد و اندازه نام فولاد باشد و بخواهیم آن را جذب کنیم. ما اکنون در این فکر هستیم که تا نیم فصل محرومیت برطرف شود و در آن زمان بتوانیم تیم را تقویت کنیم و حتی برای حضور هر چه بهتر در آسیا بازیکن خارجی به خدمت بگیریم.

او افزود: 

ما باید از این شرایط عبور کنیم و پیدا کردن مقصر هیچ فایده ای برای باشگاه فولاد ندارد. اما از هواداران انتظار داریم تا همراه ما باشند و این موضوع را درک کنند و از تیم حمایت کنند و بدانند ما سعی کردیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم اما بازیکنان شاخص و ملی پوش ما از جمع ما جدا شدند و این موضوع قطعا ما را تضعیف خواهد کرد و ما با این شرایط وارد مسابقات خواهیم شد.

گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد:

من در پرسپولیس نیز در این چنین شرایطی حضور داشتم اما وقتی مشکلات را برطرف کردیم و شرایط خوب شد ما را کنار گذاشتند. بعد در پیکانی که داشت به لیگ یک سقوط می‌کرد آمدیم و شرایط را محیا کردیم  و همه چیز خوب بود یه یکباره ما را کنار گذاشتند. ان‌شالله ببینیم در فولاد چه می‌شود و بعد از اینکه مشکلات برطرف شد با ما چه کار می‌کنند. ما به مردم بدهکار هستیم و از نظر اخلاقی و وجدان ورزشی موظف هستیم تا کار کنیم و مردم را شاد کنیم ما با این اعتقاد کار می‌کنیم و مسلما خدا ما را کمک خواهد کرد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! یک رپر، نیکولا زالفسکی را لو داد؛ ما امشب کوکایین مصرف می کنیم، فهمیدی مورینیو؟! گلباران حسن یزدانی زیر باران؛ جویبار برای قهرمانش سنگ تمام گذاشت خوان لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسلونا مجانی بازی کند! افشاگری وحید صالحی در طرفداری: به داور گفتند به نفع یک تیم قضاوت کن؛ نپذیرفت، حذفش کردند! ثروتمندترین مالکان باشگاه های فوتبال؛ عربستانی ها با فاصله فضایی در صدر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم

محمد خزامی رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به بحث صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، بازیگر تعیین‌کننده‌ای در تامین این محصول استراتژیک در بازارهای ایران و جهان به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه ورق‌های API محصولی استراتژیک و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می‌آیند، افزود: این ورق ها از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند و ار این رو جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: نقش‌آفرینی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین این ورق فولادی برای توسعه زیرساخت‌های نفت‌وگاز کشور به خصوص پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک و همچنین رشد روزافزون صادرات ورق های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازارهای کشورهای اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خود مهر تاییدی بر سطوح بالای کیفیت محصول و ظرفیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین ورق‌های فولادی عریض است.

خزامی با تاکید بر جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین در تامین این ورق‌ها یادآور شد: بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به مسیر و روند رشد تولید و فروشی که در ماه‌های اخیر در پی گرفته است، در آینده‌ای نزدیک بازارهای صادراتی خود را در سایر کشورها نیز توسعه خواهد داد. 

او افزود: در همین راستا شرکت فولاد اکسین خوزستان به شکلی پررنگ و قدرتمند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) حضور یافته است تا به این ترتیب ضمن تشریح و معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خود در سطح کشور، منطقه و حتی جهان، زمینه مناسبی را برای معرفی محصولات، توسعه بازارهای بین‌المللی، نقش‌آفرینی در تامین نیاز مصرف کنندگان ورق های فولادی عریض و کسب سهم بیشتر از بازار کشورها به ویژه کشورهای اروپایی و در انتها صادرات محصولات خود ایجاد کند. 

این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود