Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: امنیت داخلی کشور مدیون مجاهدت‌های آشکار و پنهان شبانه‌روزی نیروی انتظامی و حاصل برکت خون شهداست.

وی افزود: گردشگران خارجی هنگام ورود به هر کشوری شیوه برخورد پلیس را مبنای قضاوت خود در مورد آن کشور می‌داند و رفتار نیروی انتظامی ما با شهروندان و مهمانان در داخل کشور همین نقش را دارد و بنابراین اولین معرف جمهوری اسلامی در ارتباط و نوع رفتار با میهمانان خارجی، نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام یادآور شد: بدون شک رفتار نیروی انتظامی با شهروندان داخلی یا میهمانان و گردشگران خارجی نه تنها به عنوان یک رفتار سازمانی درون شبکه تاثیرگذار است بلکه معرف نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل نیز خواهد بود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار اضافه کرد: نقش اشراف اطلاعاتی و کنترلی پلیس برای تامین امنیت جامعه فوق‌العاده تاثیرگذار و ارزشمند است و همچنین نیروی انتظامی همگام با تغییرات و پیشرفت‌های فناوری در دنیا رشد کرده و در این میان نقش پلیس فتا در ایجاد امنیت روانی و به عنوان پناهگاهی مطمئن برای جامعه در فضای به هم ریخته مجازی است و کلانتری‌ها نیز پناهگاه اصلی مردم برای حل مشکلات و برخورد با جرائم مشهود و ناراحت‌کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پلیس راهور هم که نقشی مهم در پیشگیری از تلفات جاده‌ای دارد و یکی از کارهای ارزنده پلیس راهور، بحث فرهنگ سازی عمومی و طرح همگانی همیار پلیس در بین مدارس و مهدهای کودک است که از همان کودکی، فرزندان را به عنوان کمک و همراه خود انتخاب کردند.

وی ادامه داد: مبارزه با مفاسد اجتماعی مخصوصا مفاسد سازماندهی شده که فراتر از جرائم فردی هستند از حساسیت‌های خاصی برخوردار است که پلیس مبارزه با مفاسد باید با تمام توان و شگردهای خود برای پیدا کردن عقبه این شبکه‌ها ورود کرده و اعضا و اتاق‌های فکر آنها را که بعضا در خارج از استان و یا حتی کشور هستند شناسایی و دستگیر کنند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار از رویکرد جدید سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برای افزایش بینش و بصیرت کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: نقشی که پلیس یگان ویژه در تامین امنیت جامعه و شهروندان برای جلوگیری از فتنه‌انگیزی آشوب‌گران و فتنه انگیزان سودجو دارد قابل انکار نیست.

وی ضمن گرامیداشت یاد نیروهای شهربانی، ژاندارمری و کمیته سابق، افزود: نقش پیشکسوتان ناجا قبل از سال ۱۳۷۰ در کسوت ژاندارمری، شهربانی و نیروهای کمیته نیاز به بازنگری و معرفی عمومی دارد، چرا که نباید از حماسه آفرینی این نیروها و شهدای گرانقدری را که برای حفظ امنیت و استقلال کشور تقدیم کردند به عنوان بخشی اثرگذار از تاریخ این سرزمین غافل شد.

به گزارش ایرنا، آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

هفته نیروی انتظامی از امروز ۱۷ مهر ماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ایلام الله نور کریمی تبار نیروی انتظامی ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام الله نور کریمی تبار نیروی انتظامی ایلام ایلام الله نور کریمی تبار نیروی انتظامی ایلام نیروی انتظامی عنوان پلیس کریمی تبار مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد