Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌ اندام استان اصفهان گفت: در بخش قهرمانی سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و در مسابقات پرورش‌ اندام ۱۳ قهرمان داشته و ۳ جام قهرمانی به دست آوردیم که در تاریخ پرورش‌ اندام کم سابقه است. - اخبار استانها -

حسین یارمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره عملکرد هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در 6 ماهه نخست سال اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی در این مدت با استفاده از مجوزهایی که از ستاد کرونا گرفتیم، تمام برنامه‌هایمان را اجرا کردیم و مسابقات قهرمانی پرورش‌ اندام نیز در نجف‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش قهرمانی سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و در مسابقات پرورش‌ اندام 13 قهرمان داشته و 3 جام قهرمانی به دست آوردیم که در تاریخ پرورش‌ اندام کم سابقه است. تیم اصفهان در مسابقات فیتنس به مقام دوم کشور رسید و در مسابقات مچ‌اندازی چند جام قهرمانی در رده‌های مختلف سنی به دست آوردیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌ اندام استان خاطرنشان کرد: هفته گذشته مجمع سالیانه هیئت با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد که در این مجمع از هیئت استان اصفهان تقدیر به عمل آمد. در بخش فرهنگی نیز به صورت مرتب کلاس‌ها و مسابقات فرهنگی برگزار می‌کنیم و هیئت برای ارتقای فرهنگ ورزشکاران برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند.

درگیری در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام!واکنش نصیرزاده به ابطال انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندامانتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باطل شد + تصویر حکم

یارمحمدیان درباره برنامه‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در ادامه سال 1400 گفت: قرار است مسابقات آسیایی در تمام رده‌های سنی و در هر 2 بخش بانوان و آقایان در ایران برگزار شود که هیئت استان مذاکرات خود را برای میزبانی از این رقابت‌ها آغاز کرده و به احتمال زیاد این مسابقات در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است مسابقات کشوری در 6 ماهه دوم سال برگزار شود و هیئت بنا دارد حدود 2 هفته پیش از آغاز این رقابت‌ها، مسابقات استانی را برگزار کند. البته گاهی به خاطر شرایط کرونایی مسابقات کشوری بدون برنامه‌ریزی قبلی و به صورت ناگهانی برگزار شده و ما نتوانسته‌ایم مسابقات استانی را برگزار کنیم و به ناچار فراخوان داده و به صورت مقایسه‌ای تیم استان را تشکیل داده‌ایم.

انتهای پیام/170 /ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی