Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی راستگو ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تنها نماینده خراسان رضوی در تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی لبنان هستم؛ برای رسیدن به این جایگاه تلاش فراوان کردم.

او افزود: توانستم در مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته فیزیک کلاسیک در دسته خودم دوم شوم و جواز حضور در مسابقات آسیایی که قرار است۱۹ تا ۲۴ آبانماه امسال در لبنان برگزار میشود را به دست آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: سوای بحث فیتنس، این که تنها من از استان در تیم ملی هستم جایگاه بدنسازی و پرورش اندام خراسان را زیر سوال می‌برد.

راستگو که از شیوه انتخاب نفرات برای مسابقات کشوری از سوی کمیته فنی مسابقات استان گلایه‌مند بود، بیان کرد: من خارج از تیم استان در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا کردم به این خاطر که متاسفانه شایسته سالاری در انتخاب نفرات برای اعزام به مسابقات کشوری رنگ باخته است و از دیدگاه من افت بدنسازی استان همین موضوع است و باعث پایین آمدن انگیزه ورزشکار میشود.

او تصریح کرد: ورزش بدنسازی هزینه زیادی دارد و فقط عشق و علاقه باعث شده است این رشته را ادامه دهم.

ملی پوش پرورش اندام خراسان رضوی که از حمایت‌های رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سپاسگزار بود، تاکید کرد: آقای پور آزاد رئیس هیات پیگیر کار‌ها و تمرینات بنده است و همین امر موجب دلگرمی یک ورزشکار می‌شود. از طرف هیات قول پاداش مالی به من داده شده است و قبل از مسابقات اگر به من پرداخت شود بالطبع تاثیر بیشتری خواهد داشت، اگر چه هیچ چشم داشتی به این کمک‌ها ندارم و تنها با توکل به خدا، تلاش خودم و حمایت‌های خانواده توانستم به این جایگاه برسم.

راستگو اظهار کرد:امیدوارم نماینده خوبی برای استان باشم و از مسابقات آسیایی موفق بازگردم.

انتهای پیام//ع. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام مسابقات آسیایی پرورش اندام خراسان مسابقات آسیایی خراسان رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است