Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد رسانه‌های استان گیلان با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» برگزار می‌شود، اظهار کرد: هوشمند سازی پلیس مهم‌ترین اولویت کاری نیروی انتظامی بوده که اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تسریع خدمات و افزایش رضایت مندی مردم از دیگر اولویت‌های پلیس است، افزود: امسال کاهش ۶۵ درصدی شکایات مردمی از نیروی انتظامی و افزایش ۳۰ درصدی از عملکرد کارکنان است.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به اینکه اجرا و اعمال محدودیت‌های ترددی که در استان‌ها برتر بوده‌ایم، گفت: ۵۴ هزار خودرو را در محدودیت کرونایی از ورودی استان بازگردانیم.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی مهم‌ترین اقدام رصد اطلاعاتی در زمینه ناامنی کردن مکان مجرمان بوده که نیروی انتظامی گیلان به خوبی آن را انجام داده‌اند، تصریح کرد: به واسطه تلاش‌ها انجام شده گیلان یکی از استان‌های امن در کشور محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه بر برخورد با قاچاقیان با محتکران اقلام بهداشتی و پزشکی به ویژه ایام شیوع کرونا تأکید و اضافه کرد: بیش از ۱۴۲ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی کشف شده است.

تشکیل ۸۴۵ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی انهدام شبکه‌ها قاچاق و توزیع مواد مخدر، ادامه داد: مقابله با جرایم سایبری یکی دیگر از مواردی است که پلیس بر روی آن تأکید دارد و امسال شاهد افزایش ۲۳ درصدی با این جرایم در گیلان هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه امسال هزار و ۴۰۰ شبکه جعل و کلاهبرداری شناسایی و منهدم شد، گفت: در این رابطه ۹۵۲ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ترافیکی گیلان با توجه به گردشگر پذیر بودن این استان، افزود: امسال برای سومین سال پیاپی در زمینه تصادفات منجر به فوت با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب شاهد کاهش فوتی‌ها در محورها و جاده‌های گیلان بودیم.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با بیان اینکه برخورد با سرقت به عنف یکی دیگر از مطالبات و دغدغه‌های مردم و پلیس است، گفت: در این بخش نیز شاهد کاهش ۲۹ درصدی هستیم.

وی با اشاره به اینکه مأموریت ذاتی نیروی انتظامی جلب حداکثر رضایتمندی شهروندان است، ادامه داد: در این زمینه در حوزه قاچاق کالا و برخورد با این جرم افزایش ۶۷ درصدی را شاهد بودیم.

سردار ملکی با اشاره به تشکیل ۸۴۵ پرونده در حوزه قاچاق کالا و افزایش ۳۳ درصدی در این بخش، گفت: امسال ۲۵۶ فقره پرونده در بخش جرایم اقتصادی تشکیل شده است.

کد خبر 5322902

منبع: مهر

کلیدواژه: عزیزالله ملکی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان نشست هم اندیشی اصحاب رسانه بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها خطبه های نماز جمعه مشهد واکسن کرونا امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص هفته ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان