Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز مردم در جای جای کشور به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی از امنیت و آرامش برخوردار هستند و در پرتو این امنیت پایدار زندگی می‌کنند.

وی با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: قدر و منزلت نیروی انتظامی را کسانی می‌دانند که امنیت را با تمام وجود احساس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ارزش و جایگاه نیروی انتظامی بسیار رفیع و به اندازه همت و ماموریت آنهاست، افزود: ایجاد امنیت و آرامش همراه با عدالت ماموریت مهم نیروی انتظامی است و افتخار ناجا در جمهوری اسلامی این است که امنیت را به عنوان یک هدیه گرانبها برای آحاد عموم مردم مهیا کرده است.

حجت الاسلام برقراری نیروی انتظامی را متعلق به همه مردم دانست و ادامه داد: بر خلاف قبل از پیروزی انقلاب که امنیت فقط برای اربابان و طبقه بالای اجتماعی بود، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و جوانان تربیت شده در نیروی انتظامی، اقشار مختلف مردم از قشر ضعیف و محروم از امنیت برخوردار هستند.

وی امنیت، عدالت و آسایش را سه نیاز مهم جامعه بشری دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی امروز به این امر مهم جامه عمل پوشانده و به اذن خدا سربازان ناجا دژ مستحکم مردم و زینت زمامداران جامعه اسلامی هستند و در این راه برای ایجاد امنیت سر از پا نمی‌شناسند.

امام جمعه ملایر اقتدار را از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی ماموریت‌های خود قدرتمند و شجاعانه وارد عمل می‌شود و مقتدرانه مقابل اخلالگران نظم و امنیت عمومی و مفسدان می‌ایستد.

حجت الاسلام برقراری خواستار مقابله جدی نیروی انتظامی و متولیان فرهنگی با مخلان و ایجاد کنندگان ناامنی فرهنگی در جامعه شد.

وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از ایجاد ناامنی فرهنگی باید تدبیری اندیشیده شود، تاکید کرد: اگر امروز گناهکاران، مفسدان و مجرمان در جامعه احساس ترس و نگرانی دارند، این از ارزش‌های نظام اسلامی و نیروی انتظامی مقتدر است.

امام جمعه ملایر نشان دادن اقتدار در برخورد با مخلان نظم و امنیت و رأفت و برادری در مقابل مظلومان و محرومان را از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی دانست و ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی با نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: نیاز است قوه مقننه نیز با اصلاح قوانین راه دسترسی بیشتر ناجا را برای برخورد با متخلفان و مجرمان هموار کند.

فرمانده انتظامی ملایر نیز اظهار داشت: نیروی انتظامی برنامه‌ها و اهداف خود را با توجه به نامگذاری سال و شعارها از سوی فرماندهی کل قوا به صورت دقیق و منسجم برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

سرهنگ «محمدباقر سلگی» کارنامه نیروی انتظامی شهرستان ملایر را درخشان ارزیابی کرد و گفت: کسب عنوان نمونه کشوری پلیس کلانتری ملایر در سالجاری یکی از افتخارات پلیس این شهرستان است که این اقتدار و موفقیت‌ها هر روز رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تمامی حوزه‌ها اشراف کامل دارد، افزود: امروز شهرستان ملایر به واسطه تعامل و همراهی خوب شورای تامین، دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مطلوب مردم با پلیس در امنیت خوبی قرار دارد و برخورد پلیس در تمامی حوزه‌ها با مخلان نظم و امنیت و مجرمان جدی است.

به گزارش ایرنا؛ همزمان با آغاز هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر برگزار و از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر آغاز شده و تا ۲۳ مهر ادامه دارد.

برچسب‌ها همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا امنیت امام جمعه ملایر نیروی انتظامی شهرستان ملایر نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم