Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:07:34 GMT

قلعه مستحکم امنیت، افتخار بزرگ پلیس است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۶۰۲

قلعه مستحکم امنیت، افتخار بزرگ پلیس است

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به نقش ویژه پلیس در هندسه امنیتی جمهوری اسلامی، گفت: قلعه مستحکم امنیت، افتخار بزرگ پلیس است.

سردار سعید دادگر امروز شنبه ۱۹ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک هفته ناجا، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق خدمت به مردم ولایتمدار استان را عنایت فرموده و امیدواریم سرباز لایقی برای انقلاب اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز هفته ناجا، گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" آغاز و تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد و برنامه های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر نقش وی‌ژه پلیس در هندسه امنیتی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز با تلاش های شبانه روزی جان بر کفان ولایت در نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج قهرمان و سایر دستگاه های امنیتی، جمهوری اسلامی از امنیتی مثال زدنی در سطح منطقه و جهان برخوردار بوده و این قلعه مستحکم امنیت، افتخار بزرگی برای همه است.

دادگر با اشاره به تعامل خوب دستگاه های مختلف با پلیس در سطح استان، تصریح کرد: به لطف خدا، تلاش بی وقفه پلیس و دستگاه های امنیتی و البته همکاری خوب مردم، امنیت مطلوبی در استان گلستان حکم‌فرماست.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت در کشور بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری پا برجاست، تصریح کرد: امروز کارکنان خدوم نیروی انتظامی با مولفه هایی نظیر اقتدار، مهربانی و ایثار در راه دفاع از نظم و امنیت، با جان و دل تلاش می کنند که گواه این مطلب شهدای گرانقدری است که در طول سال تقدیم انقلاب می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر اینکه سرافرازی ما در خدمت صادقانه به ملت است، گفت: طی یک سال اخیر پلیس گلستان دستاوردهای خوبی داشته و در حال پیشرفت است و شاهد ارتقاء مولفه های ایمنی و امنیتی در سطح استان بوده ایم که برای تقویت هرچه بیشتر آن تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند