Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:46:57 GMT

زیرساخت‌های توسعه صادرات فراهم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۹۷۷

زیرساخت‌های توسعه صادرات فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا پیمان پاک» روز شنبه در نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان لوازم خانگی و بررسی اهداف و برنامه‌های این صنعت، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها، اولویت‌بندی‌هایی برای کشورهای هدف صادراتی انجام شده تا طی چهار سال آینده صادرات کشور ۳۵ میلیارد دلار افزایش داشته باشد.
وی تصریح کرد: بررسی‌ها از سوابق صادراتی لوازم خانگی نشان می دهد قیمت و کیفیت لوازم خانگی ایرانی در کشورهای هدف مناسب است اما برای خدمات پس از فروش موفق عمل نکرده‌ایم که پیشنهاد شده تا این موضوع برای توسعه بازار برندینگ و اعتبار خریدار، مورد توجه قراربگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ها در کشورهایی مانند ونزوئلا که مراودات مالی داریم ساز و کاری برای تهاتر کالاهای اولویت دار از جمله لوازم خانگی تعریف شده است و از سوی دیگر در مورد هند و کشورهای CIS نیز رایزن‌های بازرگانی را برای توسعه صادرات لوازم خانگی فعال کرده‌ایم.
معاون وزیر صنعت تاکید کرد: با توجه به رویکردی که اکثر کشورها در حمایت از تولید داخل دارند مقرر شده صادرات قطعات و تولید مشترک در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها سازمان توسعه تجارت ایران لوازم خانگی صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت ایران لوازم خانگی صادرات غیر نفتی سازمان توسعه تجارت ایران لوازم خانگی صادرات غیر نفتی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند

وزیر ارتباطات امروزد ر حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و اوین پرتاب تا در سال جاری از این پایگاه شاهد باشیم.

عیسی زارع‌پور این تأسیسات فضایی جدید را یک پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواند و در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین درباره امکان ارائه خدمات به کشورهای دیگر و همسایه برای ارسال ماهواره به فضا از این پایگاه با بیان اینکه ما هم اکنون هم امکان ارائه این خدمات را به دیگر کشورها داریم، گفت: اما با راه اندازی این پایگاه جدید اکان قراردادن ماهواره‌های متنوعی در مدارها و لایه‌های مختلف و متعددی  فراهم می‌شود که دست ما را برای خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو بازتر خواهد کرد.

وی درباره اینکه درخواستی هم برای ارائه این سرویس از خارج تا کنون بوده، گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و تلاشمان این است که تا پایان این دولت این خدمات را به کشورهای دیگر هم ارائه دهیم.

نمایندگاه قانون جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند

زارع‌پور در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان که مدعی شده‌اند رفع فیلترینگ فقط با امضای رئیس جمهور ممکن است، با بیان اینکه  در این زمینه قانون وجود دارد و سازکار آن در قانون جرایم رایانه‌ای مشخص شده، گفت: به دوستان پیشنهاد می‌کنم قانون را یک بار مطالعه کنند.

بسته هدیه ۳۰ گیگ اینترنت برای معلمان

وزیر ارتباطات همچنین با تبریک روز معلم گفت: برای معلمان عزیزی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفتیم و تا سقف ۳۰ گیگابایت می‌توانند رایگان استفاده کنند.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی