Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید شاهین اسمعیلی ظهر شنبه در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بیش از ۹۰ برنامه با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار توسط مرزبانی استان اردبیل در هفته نیروی انتظامی برگزار خواهد شد که امیدواریم همه این برنامه‌ها در راستای ارتقای امنیت و همچنین احساس امنیت در استان اردبیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همکاران ما با تلاش مضاعف سعی خواهند کرد تا در طول این هفته تلاش مرزبانان و مجاهدان سلحشور این عرصه را به تصویر کشیده و بخشی از صلابت آنها را به نمایش بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل حضور مرزبانان را در نوار مرزی کشورمان به طول هشت هزار و ۷۷۵ کیلومتر با ۱۵ کشور همسایه یادآور شد و گفت: مرزبانان با مجهز شدن به تجهیزات، امکانات و ابزارهای نوین در کنار نیروی انسانی متعهد، ولایتمدار و مخلص سعی می‌کنند تا امنیت پایدار را در مرزها برقرار کرده و از هرگونه تنش جلوگیری کنند.

اسمعیلی افزود: نیروی انتظامی با تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۱ هزار جانباز در دفاع از مرزهای کشورمان همواره پیشقدم بوده و همچنان در تأمین امنیت، کنترل مرزها، مبارزه با مواد مخدر و همچنین جلوگیری از تجاوزهای مرزی روزانه شهید و جانباز تقدیم نظام اسلامی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل با داشتن ۳۶۹ کیلومتر نوار مرزی با جمهوری آذربایجان در ردیف استان‌های امن کشور است و سعی و تلاشمان بر این است تا از حدود و ثغور مرزی دفاع کرده و تعهداتمان را در استیفای حقوق جمهوری اسلامی ایران به شایستگی عمل کنیم.

اسمعیلی اضافه کرد: همکاران ما با مجهز شدن به تجهیزات و امکانات مدرن و هوشمند سعی می‌کنند تا امنیت پایدار را برقرار کنند که در قالب ۱۰۰ واحد مرزی بخش عظیمی از این تجهیزات و امکانات هوشمند نیز برای کنترل نوار مرزی به کارگیری شده است.

وی از مجهز شدن مرزهای استان اردبیل به تجهیزات هوشمند برای کنترل مرزها به صورت مانیتورینگ به مرکز استان و کشور خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر همه ۱۰۰ واحد مرزی استان به این تجهیزات مانیتورینگ مجهز هستند و کنترل‌های هوشمند از طریق مرزبانی کشور و استان انجام می‌شود.

اسمعیلی به همراهی خوب مرزنشینان با مرزداران غیور اشاره کرد و ادامه داد: ما در شهرستان پارس‌آباد، گرمی، بیله‌سوار، اصلاندوز و نمین نشست‌هایی را با مرزنشینان در طول هفته نیروی انتظامی خواهیم داشت تا از نزدیک درد دل، خواسته‌ها و مطالبات آنها را بشنویم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با هدف نشان دادن همبستگی با جمعیت مرزنشینان مسابقات بومی، محلی در آبادی‌های مرزی برگزار شده و اعزام تیم‌های پزشکی را برای ویزیت و توزیع رایگان داروها در این هفته انجام خواهیم داد.

اسمعیلی تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی و همچنین پخش دو فیلم رفیق و عطش را از تولیدات سینمایی استان اردبیل از طریق رسانه ملی یادآور شد و تصریح کرد: با تلاش همکاران مرزبانی و به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند و روستایی صفر مرزی قرار خواهد گرفت.

وی به پروژه انسداد مرزی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۳۵ درصد در حال انجام است که با ایجاد زیرساخت‌های فیبر نوری و انسداد مرزی به شکل سیم‌خاردار دو ردیفه تجهیزات خریداری و در حال نصب است.

اسمعیلی ضرورت تکمیل این پروژه را با همکاری مسئولان کشوری و استانی یادآور شد و افزود: در سفر اخیر فرمانده ناجا تفاهمنامه‌ای بین مسئولان استانی با نیروی انتظامی به امضا رسید تا از تجهیزات هوشمند و امکانات مناسب مرزی استفاده شود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل به برخورداری تمامی پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی به نعمت روشنایی اشاره کرد و ادامه داد: همه ۱۰۰ واحد مرزی اعم از هنگ، گروهان، پاسگاه و برجک به سیستم روشنایی و برق پایدار متصل هستند و تلاشمان بر این است تا بهره‌مندی این واحدهای مرزی را به گاز شهری افزایش داده و در هفته نیروی انتظامی تعدادی از پروژه‌های گازرسانی و برق‌رسانی به پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5323081

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری آذربایجان بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر مشهد خطبه های نماز جمعه هفته ناجا عکس استانها واکسن کرونا امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص هفته نیروی انتظامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد