Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد سپهری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سمت و سوی دشمنی دشمنان به سمت دشمنی اقتصادی و ضربه به بنیان‌های اقتصادی رفته است و قاچاق احشام که مستقیم به سفره و معیشت مردم آسیب می‌زند یکی از اقدامات مورد توجه آنها است.

وی با بیان اینکه ۸۰ تا ۱۰۰ درصد شاهد افزایش کشفیات در ۶ ماه اول امسال هستیم که افزایش قابل ملاحظه‌ای است اضافه کرد: ۷۵۴ میلیارد ریال ارزش کشفیات در این ۶ ماه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سپهری با تاکید بر اینکه محکم پای حفظ امنیت مردم و مقابله با قاچاق ایستاده‌ایم گفت: در این ۶ ماه یک هزار و ۶۴۰ پرونده قاچاق تشکیل و ۴۸۲ قاچاقچی دستگیر شدند که شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در زمینه دستگیری هستیم.

سرپرست مرزبانی کردستان اظهار داشت: در ۶ ماهه گذشته از ابتدای امسال به توفیقات خوبی در کنترل نوار مرز و مقابله با قاچاق در راستای شعار سال دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۲۵۰ گشت و کمین مرزی اجرا کردیم افزود: یکی از شاخصه‌های امنیت پایدار مشارکت مردم است که مرزبانی در راستای این مشارکت حرکت می‌کند.

سرهنگ سپهری با اشاره به شعار مرزبان هوشمند امنیت پایدار اضافه کرد: هوشمندسازی را در مرزها شروع کرده‌ایم و از کنترل مرز به شکل سنتی فاصله می‌گیریم.

وی تاکید کرد: کنترل مرز باید چند لایه بوده و موانع متعدد باشد که بخشی از آن استفاده از وسایل روز همچون هلی شات، دوربین‌های دید در شب و دیگر وسایل دیجیتال و اپتیکی است.

سرهنگ سپهری ادامه داد: مرزبانی ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه دارد که در قالب ۲ هنگ مرزی و ۱۴۰ مقر مرزی به اجرای نظم و امنیت در مرزها می‌پردازد.

وی با اشاره به شروع هفته ناجا گفت: ۸۰ برنامه در هفته نیروی انتظامی در مرزبانی کردستان اجرا می‌شود که برخی از آن خدماتی شامل ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم است.

 در تقویم کشورمان از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها مرز باشماق مرزنشینان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان هفته نیروی انتظامی مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرز باشماق مرزنشینان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان مرز باشماق مرزنشینان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان هفته نیروی انتظامی مرزبانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودرو‌های عبوری مامورین یگان امداد فرماندهی انتظامی مراغه در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودروی مذکور تعداد ۱۸ هزار و۴۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: کارشناسان امر ارزش سیگار‌های مکشوفه را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه خودروی سمند توقیف و یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

 سرهنگ  فارسی  با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه