Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش همگانی تاکید کرد همه فدراسیون‌های ورزشی باید در راستای توسعه ورزش همگانی تلاش کنند.

به گزارش برنا؛ دکتر سیدحمید سجادی با توضیح اینکه شروع عمده رشته های ورزشی و قهرمانی و همگانی با ورزش محلات است، افزود: رشته های پرطرفدار از خانه‌ها و محله‌ها در قالب ورزش همگانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بنابراین با یک برنامه‌ریزی، فدراسیون های پرطرفدار می توانند، ورزشکارانی که در حوزه همگانی در قالب ورزش محلات به تمرین مشغول هستند را شناسایی و این استعدادهای ورزشی را به سمت ورزش قهرمانی سوق دهند.

وی در ادامه با تاکید براینکه هدف اصلی وزارت ورزش و جوانان ، برنامه ریزی برای رشد و توسعه رشته های ورزشی است، گفت: برخی در زمینه قهرمانی یک رشته رشد می کنند و برخی دیگر در زمینه همگانی آن رشته می‌خواهند فعالیت کنند.

دکتر سید حمید سجادی خاطرنشان کرد: هرجا سخن از ورزش قهرمانی است قطعا به حوزه همگانی نیز توجه خواهد شد و به فکر آن هستیم. جلسات دیگر ورزش همگانی باید برگزار شود تا نیازها و مشکلاتی که وجود دارد را بررسی کنیم.

دکتر سیدحمید سجادی با اشاره به تاکید دکتر رییسی، رییس جمهوری بر توسعه ورزش همگانی و ترغیب خانواده ها با هدف ارتقا سطح سلامتی و نشاط اجتماعی به ویژه حوزه ورزش بانوان گفت: باید همه فدراسیون های ورزشی در این حوزه برنامه ریزی و تمرکز داشته باشند.

وی ادامه داد: دراین راستا در نظر داریم بعضی از اماکن ورزشی از جمله ورزشگاه آزادی را برای ورزش همگانی در اختیار مردم قرار دهیم. در این راستا باید برنامه ریزی و سیاست گذاری داشته باشیم تا خانواده‌ها بیش از پیش به سمت پرداختن به ورزش گرایش پیدا کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشته های ورزشی ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان رشد و توسعه رشد رییس جمهوری خانواده ورزشگاه آزادی وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان ورزش همگانی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: ویژه برنامه «ایرانی پهلوان» با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در میدان تاریخی امام (ره) برگزار شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه ایرانی پهلوان به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در میدان تاریخی امام (ره) و با حضور بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار برگزار و با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اصفهان روبه‌رو شد.

وی افزود: در ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان تلاش بر این بود تا وجه پهلوانی ورزشکاران اصفهان در یک مکان تاریخی و پر مخاطب به نمایش گذاشته شود که این تلاش‌های بی‌وقفه با تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی مثمر ثمر واقع شد.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات شهرداری و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به هدف برگزاری ویژه‌برنامه پهلوان ایرانی گفت: با توجه به هم‌زمانی گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته فرهنگی اصفهان، سعی بر این شد تا رشته‌های ورزشی‌ای که ریشه تاریخی و فرهنگی اصفهان را در بطن خود جا داده‌اند، در منظر عموم به نمایش گذاشته شوند تا شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این شهر، به تاریخچه عظیم ورزشی شهر اصفهان پی ببرند و بتوان نهال شجاعت، انسانیت و میهن‌پرستی که اصلی‌ترین خصلت پهلوان است را در قلب آن‌ها نهادینه کرد.

رویگری با اشاره به دستاورد ویژه‌برنامه ایرانی پهلوان و ایجاد فضایی شاد در میدان تاریخی (ره) بیان کرد: در زمان برگزاری این ویژه‌برنامه، شور و حال بسیار شادی فضای میدان تاریخی امام (ره) را پر کرده بود، همچنین حضور پیشکسوتان و قهرمانان رشته‌های ورزشی نیز موجب ایجاد انگیزه رشادت و پهلوانی در نوجوانان شد.

وی با اشاره به تنوع رویدادها و برنامه‌های ورزشی در نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیران گود، مسابقات مینی‌گلف و رویداد پیاده‌روی سحرخیزان اصفهان از جمله سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی، ورزشی شهرداری است که شهروندان اصفهانی برای دستیابی به زمان و مکان دقیق این برنامه‌ها و رویدادهای دیگر، می‌توانند با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://shahrvt@ از اخبار مطلع شوند.

کد خبر 748810

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس