Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی قاسمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی آستارا از ابتدای امسال با هدف گذاری در خصوص جلوگیری از ورود کالاهای ممنوعه و قاچاق به استان گیلان با اجرای طرح‌های عملیاتی و شناسایی عواملی که در منطقه مبادرت به قاچاق کالا می‌کردند به توفیقات بسیار خوبی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشد ۶۴ درصدی کشف انواع مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی آستارا در مقایسه با سال گذشته، افزود: با توجه به اجرای طرح کنترل مرز، قاچاقچیان سعی بر این دارند تا از طریق دریا و مرزهای آبی به نیت پلید خود دست یابند اما در مقابل آن هوشمندسازی، تقویت واحدهای مرزی و پوشش دریایی و بهره گیری از امکانات راداری و اطلاعاتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا، گفت: مرزبانان با پوشش تمام مناطق مأموریتی و برخورد با قاچاقچیان چوب‌های جنگلی امسال بیش از ۳۴ تن چوب قاچاق را توقیف کردند که به نسبت سال گذشته با رشد ۶۳ درصدی همراه بود.

سرهنگ قاسمی به رشد ۸۰۰ درصدی کشف قاچاق احشام اشاره کرد و افزود: مرزبانان هنگ مرزی آستارا ضمن توقیف ۱۰ دستگاه خودروی حمل احشام قاچاق، ۱۵ نفر قاچاقچی را دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی به مراجع قانونی ارجاع دادند.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان آستارا به اقدامات طرح‌های مردم یاری و توزیع بیش از ۱۵۰ بسته کمک‌های معیشتی مرزبانان در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: مرزبانان اهدای خون، ویزیت رایگان در مناطق محروم مرزی، ضدعفونی خودروهای عمومی، ۱۵۵ مورد اهدای ماسک به مرزنشینان و همکاری با شبکه بهداشت در زمینه واکسیناسیون مرزنشینان مبادرت کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا دیدار با علما، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، اجرای طرح‌های مردم یاری از قبیل ویزیت رایگان، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین مرزنشینان کم بضاعت، حضور کارشناسان مرزی در سطح مدارس و دیدار با مرزنشینان را از جمله برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد.

کد خبر 5323376

منبع: مهر

کلیدواژه: هنگ مرزی آستارا هادی قاسمی مواد مخدر بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه هفته ناجا عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع واکسن کرونا رحلت پیامبر اکرم ص هنگ مرزی آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران