Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران در روز سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2 مدال طلا کسب کرد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/7/18؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

مسابقات جهانی کشتی فرنگی | یک قهرمانی دیگر برای ایران؛ علی اکبر یوسفی طلایی شد

به گزارش طرفداری، علی اکبر یوسفی، نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت، با داوید اوواسپیان از ارمنستان کشتی گرفت و 6 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله سنگین وزن کشورمان 2-1 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. در نیمه نهایی علی اکبر یوسفی به مصاف فرناندز از شیلی رفت که این نبرد نیز با نتیجه 2 بر 1 به سود  نماینده کشورمان پایان یافت.

در دیدار فینال، یوسفی با زورابی گدخوری از روسیه دیدار کرد و در نهایت با نتیجه 5 بر 1 پیروز شد و موفق به کسب مدال طلای سنگین وزن شد.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی | اولین طلای ایران بدست آمد؛ ساروی قهرمان جهان شد

محمدهادی ساروی با شکست کشتی گیر مجارستانی قهرمان جهان شد.

به گزارش طرفداری، در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرتور سارگسیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه مبارزه کرد و 6 بر 4 حریف خود را شکست داد و گام به یک چهارم گذاشت. در یک چهارم نهایی، ساروی و ملیا از گرجستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 9-1 ساروی پایان یافت.

در نیمه نهایی ساروی به مصاف کشتی گیری از ایتالیا رفت و در نهایت این مسابقه با برتری نماینده ایران با حساب 5-0 پایان یافت.

 در فینال مسابقات، محمدهادی ساروی به مصاف الکس زوکه از مجارستان رفت و در نهایت این کشتی با برتری نماینده ایران با نتیجه 3-1 پایان یافت. بدین ترتیب ساروی اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی نروژ را بدست آورد.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی | کامبک دلاور ایرانی در ثانیه های پایانی؛ محمدرضا گرایی فینالیست شد

به گزارش طرفداری، در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت. وی در حالی که 6 بر یک عقب بود موفق شد با ضربه فنی حریفش را شکست دهد تا راهی یک چهارم نهایی شود. این ملی‌پوش کشورمان در این مرحله در سرشاخ با جعفروف از آذربایجان با عملکردی فوق العاده با نتیجه 11 بر صفر حریفش را مغلوب کرد.

گرایی در نیمه نهایی با راماز زویدزه از گرجستان دیدار کرد که نهایت این رقابت با پیروزی 7-6 نماینده ایران پایان یافت. تا ثانیه های پایانی این مسابقه کشتی گیر گرجستانی با نتیجه 6-2 پیش بود اما عملکرد درخشان گرایی و مبارزه او با حریف تا ثانیه های پایانی باعث شد تا او با فن 4 امتیازی خود به کشتی برگردد و در نهایت چلنج مربی گرجستان نیز با شکست رو به رو شد و در آخر نماینده ایران با برتری یک امتیازی فینالیست شد.

گفتنی است، گرایی با راماز زویدزه در نیمه نهایی المپیک نیز کشتی گرفته بود که در آن مسابقات نیز پیروز شده بود.

کشتی فرنگی جهانی نروژ | شاهکار میثم دلخانی در نیمه نهایی و صعود به فینال

به گزارش طرفداری، در چارچوب کشتی فرنگی جهانی نروژ، در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی و طاله ممدوف از جمهوری آذربایجان به مصاف هم رفتند.

دلخانی در ابتدا به خاک رفت ولی اجازه نداد حریف فنی روی او پیاده کند و با دو بارانداز و در نهایت یک سالتو، توانست کشتی را با نتیجه 9-0 ببرد و با اقتدار به فینال برسد.

قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس، قرارداد سرمربی این تیم را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

 به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه، پس از دیدار و مذاکره با سیدمجید صدری، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ و یکم بود اما امروز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از تمدید قرارداد یحیی گل محمدی به مدت دو سال دیگر داد.

پرتغال 3-0 قطر؛ دست گرمی شیرین با ادامه رکوردشکنی های کاپیتان آندورا 0-5 انگلیس؛ قابل پیش بینی و کاملا مطابق انتظار  

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! آیا نماینده یونایتد، برای تماشای طارمی راهی پرتغال شده بود؟/ تحلیل روز جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ واکنش‌های توئیتری به درخشش محمدرضا گرایی: جعفروف داشت روی هوا دنبال گرایی می‌گشت جسی لینگارد و جیمز تارکوفسکی، اولین خریدهای عصر جدید نیوکاسل؟ ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی نماینده ایران نیمه نهایی پایان یافت کشتی فرنگی یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳