Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، هجدهم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/7/18؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

مسابقات جهانی کشتی فرنگی | یک قهرمانی دیگر برای ایران؛ علی اکبر یوسفی طلایی شد

به گزارش طرفداری، علی اکبر یوسفی، نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت، با داوید اوواسپیان از ارمنستان کشتی گرفت و 6 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله سنگین وزن کشورمان 2-1 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. در نیمه نهایی علی اکبر یوسفی به مصاف فرناندز از شیلی رفت که این نبرد نیز با نتیجه 2 بر 1 به سود  نماینده کشورمان پایان یافت.

در دیدار فینال، یوسفی با زورابی گدخوری از روسیه دیدار کرد و در نهایت با نتیجه 5 بر 1 پیروز شد و موفق به کسب مدال طلای سنگین وزن شد.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی | اولین طلای ایران بدست آمد؛ ساروی قهرمان جهان شد

محمدهادی ساروی با شکست کشتی گیر مجارستانی قهرمان جهان شد.

به گزارش طرفداری، در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرتور سارگسیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه مبارزه کرد و 6 بر 4 حریف خود را شکست داد و گام به یک چهارم گذاشت. در یک چهارم نهایی، ساروی و ملیا از گرجستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 9-1 ساروی پایان یافت.

در نیمه نهایی ساروی به مصاف کشتی گیری از ایتالیا رفت و در نهایت این مسابقه با برتری نماینده ایران با حساب 5-0 پایان یافت.

 در فینال مسابقات، محمدهادی ساروی به مصاف الکس زوکه از مجارستان رفت و در نهایت این کشتی با برتری نماینده ایران با نتیجه 3-1 پایان یافت. بدین ترتیب ساروی اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی نروژ را بدست آورد.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی | کامبک دلاور ایرانی در ثانیه های پایانی؛ محمدرضا گرایی فینالیست شد

به گزارش طرفداری، در وزن 67 کیلوگرم، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت. وی در حالی که 6 بر یک عقب بود موفق شد با ضربه فنی حریفش را شکست دهد تا راهی یک چهارم نهایی شود. این ملی‌پوش کشورمان در این مرحله در سرشاخ با جعفروف از آذربایجان با عملکردی فوق العاده با نتیجه 11 بر صفر حریفش را مغلوب کرد.

گرایی در نیمه نهایی با راماز زویدزه از گرجستان دیدار کرد که نهایت این رقابت با پیروزی 7-6 نماینده ایران پایان یافت. تا ثانیه های پایانی این مسابقه کشتی گیر گرجستانی با نتیجه 6-2 پیش بود اما عملکرد درخشان گرایی و مبارزه او با حریف تا ثانیه های پایانی باعث شد تا او با فن 4 امتیازی خود به کشتی برگردد و در نهایت چلنج مربی گرجستان نیز با شکست رو به رو شد و در آخر نماینده ایران با برتری یک امتیازی فینالیست شد.

گفتنی است، گرایی با راماز زویدزه در نیمه نهایی المپیک نیز کشتی گرفته بود که در آن مسابقات نیز پیروز شده بود.

کشتی فرنگی جهانی نروژ | شاهکار میثم دلخانی در نیمه نهایی و صعود به فینال

به گزارش طرفداری، در چارچوب کشتی فرنگی جهانی نروژ، در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی و طاله ممدوف از جمهوری آذربایجان به مصاف هم رفتند.

دلخانی در ابتدا به خاک رفت ولی اجازه نداد حریف فنی روی او پیاده کند و با دو بارانداز و در نهایت یک سالتو، توانست کشتی را با نتیجه 9-0 ببرد و با اقتدار به فینال برسد.

قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس، قرارداد سرمربی این تیم را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

 به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه، پس از دیدار و مذاکره با سیدمجید صدری، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ و یکم بود اما امروز رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس خبر از تمدید قرارداد یحیی گل محمدی به مدت دو سال دیگر داد.

پرتغال 3-0 قطر؛ دست گرمی شیرین با ادامه رکوردشکنی های کاپیتان آندورا 0-5 انگلیس؛ قابل پیش بینی و کاملا مطابق انتظار صبحانه ورزشی 1400/7/18؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 17 مهر 1400 داریوش شجاعیان یحیی با پرسپولیس تمدید کرد

 

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! آیا نماینده یونایتد، برای تماشای طارمی راهی پرتغال شده بود؟/ تحلیل روز جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ واکنش‌های توئیتری به درخشش محمدرضا گرایی: جعفروف داشت روی هوا دنبال گرایی می‌گشت جسی لینگارد و جیمز تارکوفسکی، اولین خریدهای عصر جدید نیوکاسل؟ ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی نماینده ایران نیمه نهایی صبحانه ورزشی کشتی فرنگی پایان یافت یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین بادامکی بعد از حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان می گویم. از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیم را تا لحظه آخر تشویق کردند. ما 2 بار در جریان بازی جلو افتادیم ولی آلومینیوم خیلی شجاعانه بازی کرد. ما 2 بار در وقت اضافه جلو افتادیم و نتوانستیم گل ها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اعتراض اوسمار به داوری گفت: داور بازی خیلی سختگیر بود و به بازیکنان کارت های زیادی داد اما ما باید خیلی با تجربه تر بازی می کردیم و زمانی که از حریف جلو افتادیم باید بازی را حفظ می کردیم. یک مقدار در وقت های اضافه گل خوردن با نفراتی که داریم و با تجربه هستند این اتفاق نباید برای پرسپولیس اتفاق می افتاد.

معاون پرسپولیس در خصوص تعویض های اوسمار گفت: این نظر کادر فنی بود که این تعویض ها انجام شود ولی آلومینیوم هم واقعا خوب کار کرد. بازی حذفی به همین شکل است و حریف خیلی خوب به بازی برگشت. به نظرم بازیکان ما کمی روی توپ های بلند ضعف داشتند.

بادامکی در خصوص اینکه اوسمار بازیکنان مورد علاقه خود را در تلویزیون معرفی کرده بود و شاید این موضوع روی عملکرد بازیکنان فعلی پرسپولیس تاثیذر داشت گفت: به هر حال همه مربیان به برخی بازیکنان علاقه دارند ولی این موضوع بعید است تاثیری روی بازیکنان ما گذاشته باشد.

وی در خصوص پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هر شهری باشد طرفدار زیاد دارد و  طبیعی است در اراک هم مردم این تیم را دوست داشته باشند اما یک مقدار جو ملتهب شد و وقتی آلومینیوم گل زد اشیا پرتاب می شد.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی امروز ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد گفت: به هر حال پرسپولیس یک روز باید می باخت و قرار نیست همه بازی ها را ببرد. به نظر من اوسمار تا اینجا خوب کار کرده ولی تصمیم گیرنده نهایی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم