Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:38:58 GMT

ذاکر: ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۹۲۳۰

ذاکر: ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ارز ۴۲۰۰ تومانی باید حذف شود، از دولت خواست برای پایان دادن به رنج تجار در موضوع ارز تعهدی برنامه ریزی کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش عملکرد بودجه توسط میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: امروز ما شاهد مشکل معیشت مردم هستیم، افراد کم برخوردار توانایی مالی برای اداره زندگی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای میرکاظمی شما چه برنامه‌ای برای این موضوع دارید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: منشاء درآمد استان‌ها باید شناسایی و مطالعه شوند. برخی استان‌ها قطب کشاورزی هستند آیا نمی‌توان سرانه درآمدی اینها را با لغو ارز تعهدی مورد توجه قرار داد؟ باید گره‌ها را باز کرد تا سرانه درآمد خانواده‌ها افزایش پیدا کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساختار بودجه باید تضمین‌کننده درآمد پایدار و تضمین‌کننده ثابت شدن قیمت‌ها باشد، این مقوله ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید و برای پایان دادن به رنج تجار در موضوع ارز تعهدی برنامه ریزی کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حذف ارز 4200 تومانی دولتی مجلس یازدهم استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند