Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:33:26 GMT

جزییات برگزاری جشنواره ملی مد و لباس دیبا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۰۹۴۱

جزییات برگزاری جشنواره ملی مد و لباس دیبا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا در آستانه برگزاری این رویداد و همزمان با اعلام جزییات برگزاری، از پوستر این دوره از جشنواره رونمایی کرد.

این رویداد با هدف ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و صنف و صنعت، شناسایی و معرفی دانشجویان و طراحان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی به بازار، تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنف و صنعت و آشنایی دانشجویان برگزیده با فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه این دوره از جشنواره از ۲۰ تا ۲۳ مهرماه و همزمان با نمایشگاه بین المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد و به همین مناسبت در آستانه برگزاری دوره چهارم جشنواره، از پوستر رسمی این رویداد رونمایی شد. طراحی این پوستر نیز بر عهده حامد هاشمی، طراح گرافیک و مدیر هنری جشنواره بوده است.

از میان ۱۵۵ نفر از علاقه مندان حوزه طراحی پوشاک که در این دوره از جشنواره ثبت نام نمودند، تعداد ۶۰ نفر پس از ارزیابی اولیه به جلسات توجیهی با برندهای میزبان دعوت شده و پس از برگزاری جلسات توجیهی و شناخت نیاز برندها، به طراحی لباس پرداختند. در نهایت پس از داوری مرحله اولیه، آثار ۱۵ نفر از شرکت کنندگان برای اجرای نهایی انتخاب شد و رتبه های اول تا سوم جشنواره از میان آثار نهایی در آیین معرفی برگزیدگان این رویداد در روز ۲۱ مهرماه معرفی خواهند شد.

علاقه مندان برای شرکت در آیین مذکور می توانند از طریق لایو صفحه اینستاگرام این جشنواره به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir این مراسم را بصورت آنلاین دنبال نمایند.
شایان ذکر است برندهای میزبان این دوره از جشنواره زیپ دیزاین، هشانی و زانیس بودند و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، جوایز نقدی این دوره از جشنواره به رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب ۴، ۳ و ۲ میلیون تومان خواهد بود.

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر درحال برگزاری است و نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک برگزار خواهد شد و ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۰ تا ۱۷ اعلام شده است.

کد خبر 5323942

منبع: مهر

کلیدواژه: پوستر صنعت پوشاک تازه های نشر کتاب و کتابخوانی ترجمه انتشارات سوره مهر برنامه سوره تجدید چاپ امام حسن مجتبی ع معرفی کتاب مرکز فرهنگی شهر کتاب آذرتاش آذرنوش یاسر احمدوند واسلاو هاول برنامه چراغ مطالعه امام حسین ع دوره از جشنواره مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه