Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار کرد. خبرگزاری میزان- توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران که به عنوان سخنران شهادت امام رضا (ع) در مسجد حاج شهبازخان به کرمانشاه سفر کرده بود، دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در این دیدار به مسائل مهم قضایی در استان اشاره و گزارشی از عملکرد دادگستری را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این دیدار که برخی از مسئولین استانی از جمله آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه نیز حضور داشتند،  توسلی زاده وضعیت قضایی استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری و هماهنگی سایر مسئولین استان کرمانشاه خصوصا رهنمود‌های امام جمعه محترم این استان توانستیم رابطه خوبی با مردم داشته باشیم و اعتماد عمومی را نسبت به دستگاه قضایی بالا ببریم.

در ادامه آیت الله صدیقی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی استان کرمانشاه با بیان نکته‌هایی چند گفت: مردم سرمایه اجتماعی هستند و کسب رضایت آن‌ها از اهم امور است.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: مردم باید دستگاه قضایی را از خود بدانند و شما تلاش کنید بیش از پیش اعتماد آن‌ها را جلب نمایید.      بیشتربخوانید:      دیدار رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرستان لردگان انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه دیدار امام جمعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه دیدار امام جمعه امام جمعه موقت تهران استان کرمانشاه رئیس کل دادگستری آیت الله صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه