Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:16:45 GMT

کتاب «پیوست رسانه‌ای» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۲۹۲۶

کتاب «پیوست رسانه‌ای» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور به‌تازگی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب می‌تواند راهنمای کارشناسان بخش‌های مختلف رسانه‌ای، روابط‌عمومی، مشاوران رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی باشد، و در ۵ فصل شامل کلیات، فعالیت‌های رسانه‌ای، استایل بوک رسانه‌ای و سیاست رسانه‌ای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانه‌ای و مصادیق پیوست رسانه‌ای تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوست‌رسانه‌ای، سندی است که برای پوشش‌خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکارعمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابط‌عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود. این‌سند شامل برنامه با طرح فعالیت‌ها، تولید محتوا، ارایه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان‌بندی و اولویت‌بندی هر فعالیت رسانه‌ای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست‌رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی درباره اقدامات و طرح‌ها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.

حمید ضیایی‌پرور نویسنده این‌کتاب، دارای ۲۱ سال تجربه روزنامه‌نگاری در کشور و ۷ سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابط‌عمومی و مدیریت اجرایی در دستگاه‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.

کتاب مذکور با ۱۸۰ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 5324107 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سواد رسانه ای انتشارات سیمای شرق کتاب تازه های نشر کتاب و کتابخوانی ترجمه انتشارات سوره مهر برنامه سوره معرفی کتاب تجدید چاپ امام حسن مجتبی ع مرکز فرهنگی شهر کتاب آذرتاش آذرنوش یاسر احمدوند برنامه چراغ مطالعه مسابقه کتابخوانی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد پیوست رسانه ای روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود