Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن دستور آیت‌الله رئیسی مبنی بر احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم انقلاب گفت: افرادی که در این حوزه دغدغه دارند، خلا‌ءهای موجود در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و فعالیت‌های جهادی را شناسایی و به دولت ارائه کنند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر در نشست با پیشکسوتان جهاد سازندگی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن دستور رییس جمهور مبنی بر احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم انقلاب، گفت: افرادی که در این حوزه دغدغه دارند، خلا‌ءهای موجود در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و فعالیت‌های جهادی را شناسایی و به دولت ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول رئیس جمهور در دیدار با پیشکسوتان جهاد سازندگی افزود: مسلم است که کشور برای پیشرفت و آبادانی به رغم تمام خدمات گسترده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، امروز هم نیازمند عزم ملی و جهادی در خدمت رسانی و رفع مشکلات است و احیای جهاد سازندگی در بستر گام دوم به همین منظور در دستور کار دولت و رییس جمهور قرار گرفته است.   وی تاکید کرد: هم اکنون و با روی کار آمدن دولت سیزدهم فضا و شوق بسیار خوبی برای به میدان آمدن جوانان عزیز برای حضور در عرصه‌های خدمت رسانی به نقاط کمتر برخوردار و کمک به دولت ایجاد شده است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد و زمینه را برای حضور جوانان در میدان خدمت رسانی به ویژه در قالب گروه‌های جهادی مهیا نمود.   مخبر یادآور شد: همان روحیه ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که با انفاس قدسی حضرت امام (ره) در قالب جهاد سازندگی متبلور شد و خدمات گسترده‌ای را در محرومترین نقاط کشور رقم زد، می‌تواند امروز هم حلال مشکلات کشور به ویژه در عرصه‌های اقتصادی روستاییان و عشایر کشور باشد.   در این دیدار که جمعی از اعضای شورای مرکزی کانون جهادگران، سنگرسازان بی سنگر و کانون بازنشستگان جهاد حضور داشتند، پیشکسوتان و موسسان جهاد سازندگی با استقبال از دغدغه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی مبنی بر احیای جهاد سازندگی تاکید کردند: عنایت ویژه مقام معظم رهبری در احیای مجدد و قرار گرفتن جهاد سازندگی گام دوم در بستری مناسب از نظر حقوقی با مشارکت همه نهاد‌های انقلابی و گروه‌های مردمی می‌تواند بار دیگر شمیم خدمت رسانی در مناطق محروم را به جان مردم بنشاند.   بیشتر بخوانید: رئیس جمهور: وزارت اقتصاد فروش دارایی‌های مازاد دولت را در چارچوب قانون بودجه با جدیت پیگیری کند


انتهای پیام / برچسب ها: رئیس جمهور محمد مخبر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور محمد مخبر احیای جهاد سازندگی خدمت رسانی رئیس جمهور گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند