Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:55:43 GMT

کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه محصول لبنی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۴۸۸۷

کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه محصول لبنی آغاز شد

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی از آغاز کاهش ۱۰ درصدی قیمت سه محصول لبنی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین دماوندی نژاد در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و صنایع وابسته اظهار کرد: طی توافقی با انجمن صنایع لبنی مقرر شد قیمت شیر نایلونی، ماست ۲.۵ کیلوگرمی و پنیر معمولی ۱۰ درصد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این توافق هر کیسه شیر نایلونی با قیمت هفت هزار و ۴۰۰ تومانی، ماست ۲.۵ کیلویی ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان و پنیر معمولی ۲۰ هزار تومان خواهد شد.

سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: فراگیری این مهم طی سه تا چهار روز آینده اعمال خواهد شد.

قیمت مرغ و تخم مرغ نیازمند اصلاح

وی گفت: هزینه‌های تولید از ابتدای سال تاکنون در حال تغییر بوده است.

دماوندی نژاد تصریح کرد: بنابراین برای پابرجایی تولید نیاز است اصلاحیه‌هایی در قیمت صورت بگیرد، این در حالی است که اصلاحیه‌ها در جهت رضایت تولیدکنندگان نبوده بلکه نگاه به مصرف کنندگان بوده است.

وی درباره افزایش هزینه‌های تولید، مرغداران و درخواست اصلاح و افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ افزود: نمی‌توانم بگویم که بزودی این اتفاق می‌افتد.

به گفته سرپرست معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی برآورد وزارت برای قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۸ هزار تومان است.

تحویل تمامی نهاده‌های دامداران و مرغداران تا پایان مهرماه

وی درباره آخرین وضعیت تأمین نهاده‌های دامی هم گفت: در شش ماهه اول امسال ٩ میلیون تن نهاده دامی وارد کشور شده و در حال حاضر شرایط مطلوبی در این زمینه داریم.

دماوندی نژاد ادامه داد: تمامی نهاده‌های دامداران و مرغداران تا پایان مهر تحویل می‌شود.

وی افزود: در حوزه دامداران و عشایری مقداری مشکل داریم که در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.

کد خبر 527923

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز لبنیات گرانی لبنیات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار