Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجعفر صادقی مدیر گروه تخصصی مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا به جامعه هدف بالای ۱۲ سال تزریق شده است.

او با بیان این‌که از ابتدای شروع برنامه واکسیناسیون کرونا تاکنون، ۳ میلیون ۵۲۱ هزار و ۵۹۱ دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف بالای ۱۲ سال خراسان رضوی تزریق شده است، افزود: از این تعداد، ۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۴۶۷ عدد دُز اول و ۹۵۹ هزار و ۱۲۴ نفر نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر گروه تخصصی مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: واکسیناسیون تمامی متولدان سال ۱۳۸۲ به قبل همه روزه در مراکز ثابت، تجمیعی، خودرویی و سیار اتوبوسی فعال واکسیناسیون  مشهد و شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

تاکنون ۳۰ درصد از دانش آموزان تربت جامی واکسینه شده اند

صادقی با بیان این نکته که روز‌های کنونی بهترین فرصت برای انجام واکسیناسیون کرونا است، بیان کرد: در حال حاضر تمامی گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا می‌توانند برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند و امیدواریم با مراجعه به‌موقع مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا شاهد اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا در آبان ماه نباشیم.

او با اشاره به این‌که درصد قابل توجهی از زائران به همراه جمع زیادی از مشهدی‌ها واکسینه شدند و کنترل، تست‌گیری و تب‌سنجی نیز در مبادی ورودی مشهد انجام شد، تصریح کرد: تأکید ما در روز‌های پایانی ماه صفر روی واکسیناسیون مجاوران بود و واکسیناسیون زائران به جهت خستگی پیاده‌روی در دستور کار نبود، اما اگر کسی تمایل داشت واکسینه می‌شد.

مدیر گروه تخصصی مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکیدکرد: در بحث تزریق دُز دوم واکسن زائران نیز الزامی به حضورشان در مشهد نیست و می‌توانند نوبت دوم واکسن را در شهر خود دریافت کنند و کسانیکه واکسن کرونا زده‌اند نباید تصور کنند به طور کامل در برابر این ویروس مصونیت دارند، زیرا هیچ واکسنی تضمین ۱۰۰ درصدی ندارد و همه باید خود را موظف به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توجه به نکات پیشگیرانه بدانند.

 

انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شیوه نامه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد