Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:41:12 GMT

عامل انسانی، بیشترین تاثیر در وقوع تصادفات

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۵۸۲۹

عامل انسانی، بیشترین تاثیر در وقوع تصادفات

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک گفت: عامل انسانی بیشترین تاثیر را در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد.

سرهنگ مختار حیدری در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در دومین روز از هفته ناجا، ضمن تبریک هفته ناجا به کلیه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها،‌اظهار کرد: این همایش برای تقدیر از هموطنانی که در حوزه ترافیکی همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند و هیچگونه تخلف ترافیکی نداشتند، برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه امنیت ترافیکی یکی از موضوعاتی بسیار مهم حوزه امنیت است، گفت: بخش عمده هزینه‌هایی که جامعه از نظر انسانی و مادی متحمل می‌شوند، ناشی از تصادفات است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه عامل انسانی بیشترین تاثیر را در تصادفات جاده‌ای و درون شهری دارد، گفت: نیاز است برای کاهش خسارات، آموزش ترافیکی از دوران مهدکودک و دبستان شروع شود تا به صورت یک فرهنگ و باور نهادینه شود.

سرهنگ حیدری افزود: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش خسارت و هزینه‌هایی که بر اثر سوانح رانندگی متحمل می‌شوند، به فرزندان خود در نیروی انتظامی یاری دهند.

در پایان مراسم از تعدادی از همیاران پلیس و رانندگان قانونمند با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان نیروی انتظامی فرهنگ ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان