Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:22:59 GMT

بازیکن جنجالی گزینه انتقال به نیوکاسل

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۷۰۴۲

بازیکن آرژانتینی در آستانه انتقال به باشگاه انگلیسی قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - از ابتدای فصل جاری لیونل مسی به پاری سن ژرمن پیوست. با توجه به ادامه حضور امباپه، مائورو ایکاردی دیگر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب پاریسی‌ها ندارد. از سوی دیگر این تیم فرانسوی با خطر عدم رعایت فیرپلی مالی مواجه است؛ بنابراین ناخواسته باید بعضی بازیکنان را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان نیوکاسل هم با ورود مالکان متمول عربستانی روبرو شده است. صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی به ریاست بن سلمان ولیعهد این کشور، با قراردادی ۳۰۵ میلیون پوندی ۸۰ درصد سهام باشگاه نیوکاسل را خریداری و مالک این باشگاه شد. با حضور این مالک انتظار آن می‌رود که کلاغ‌ها رفته رفته برای نفرات شاخص تلاش کنند.

در همین رابطه نشریه دیلی میل، مائورو ایکادری مورد توجه نیوکاسل قرار گرفته است.

ایکاردی تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او پیش از این از یوونتوس هم پیشنهاد همکاری دارد؛ اما دستمزد این بازیکن خیلی بالا است. نباید فراموش کرد که در اینتر با حواشی زیادی همراه بود.

پیش از این صحبت‌هایی مطرح بود که کونته هم به عنوان گزینه هدایت نیوکاسل است. طبیعتاً با حضور این مربی، انتظار جذب بازیکنان بزرگتر در تیم انگلیسی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: مالکان‌سعودی نیوکاسل به دنبال مربی مطرح ایتالیایی

انتهای پیام/

برچسب ها: پاری سن ژرمن لیونل مسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تیری آنری: کیلیان ام باپه بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است و جای بحث هم ندارد
  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد