Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر اوزان کومیته نوجوانان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم‌های رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران در روز دوم با برگزاری رقابت‌های اوزان کومیته رده سنی نوجوانان پیگیری شد و نفرات برتر آنها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

52- کیلوگرم نوجوانان: ابوالفضل همدم‌جو از استان کرمان اول، امیرمهدی عسگری از استان مازندران دوم و  محمدامین ایرانی از استان تهران و امیرمحمد کلاهدوز از استان یزد سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمدامین ایرانی پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

57- کیلوگرم نوجوانان: سید امیر حسینی از استان تهران اول، علیرضا میرزایی از استان کرمانشاه دوم، حسین دژآباد از استان هرمزگان و محمدامین رمضانی از استان مازندران سوم‌ شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و شهداد پورسلیمانی از استان تهران پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

63- کیلوگرم نوجوانان: محمدعرفان خوش‌عقیده از استان تهران اول، حسین وفا از استان تهران دوم، محمدرضا اکبری از استان گیلان و علیرضا لطیفه‌پور از استان خوزستان سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و علیرضا لطیفه پور از استان تهران پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

70- کیلوگرم: سیدعلی موسوی نور از استان خوزستان اول، محمدرضا سیف از استان قزوین دوم، یاسین زرجام از استان مازندران و ابواافضل قاسمی از استان لرستان سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمد مهدی مقصودی از استان البرز پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در وزن مثبت 70 کیلوگرم: حسین عباسی از استان مازندران اول، پارسا محمودی از استان زنجان دوم، هیوا آریافر از استان آذربایجان غربی و امیر محمد شیرخالو از استان قزوین سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و هیوا آریانفر از استان آذربایجان غربی پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع دو نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه، فردا دوشنبه مسابقات کومیته رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

معرفی سرمربیان تیم‌های ملی کاراته رده‌های پایه دختران

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته کاراته ایران کاراته استان مازندران استان تهران سوم شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال