Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی در حمل و نقل درون شهری استفاده شود. سیدجعفر تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد توجه به شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه حمل و نقل اظهار کرد: این تصور که ما فکر کنیم همه کار‌ها را شهرداری تهران بتواند به تنهایی انجام دهند اشتباه است و باید از ظرفیت شرکت‌های خصوصی به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طی چند سال گذشته از ظرفیت‌های شرکت‌های خصوصی در زمینه حمل و نقل درون شهری به خوبی استقاده شد، اما متاسفانه در طول چهار سال گذشته نسبت به این ظرفیت بی توجهی صورت گرفته بود و حمایتی از این شرکت‌ها نشده است و از سوی دیگر همین فعالیت بر دوش شهرداری تهران افتاده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است به شرکت‌های خصوصی برای حمل و نقل درون شهری توجه شود و باید مشکلات این شرکت‌ها حل شود؛ لذا باید نظامات پشتیبانی و حمایت برای آن‌ها پیشبینی شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون مربوطه تصمیم بر این است که به شرکت‌های فعال در زمینه حمل و نقل توجه ویژه شود؛ زیرا یکی از مهمترین بخش‌هایی که می‌تواند به شهر تهران کمک کند همکاری بخش خصوصی با شهرداری تهران است.
تشکری هاشمی گفت: با توجه به شرایط کرونایی، گرانی لوازم یدکی، قیمت ناوگان از عمده مشکلات بخش خصوصی در بخش خصوصی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.   بیشتر بخوانید: نشانی مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران

انتهای پیام/

برچسب ها: تشکری هاشمی تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تشکری هاشمی تهران عضو شورای اسلامی شهر تهران حمل و نقل درون شهری شرکت های خصوصی شهرداری تهران بخش خصوصی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد