Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در برخی نقاط استان گیلان ابرناکی و بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پر جمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه به موجب گذر امواج کم دامنه تراز میانی در برخی نقاط غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر و بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

با عبور این امواج از نوار شمالی کشور، پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران، ارتفاعات البرز و جمعه در سواحل شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

گفتنی است تا روزهای پایانی هفته در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور، به ویژه منطقه زابل و همچنین بخش‌هایی از استان کرمان، وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114444 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی با عنوان اینکه پوشش ابر‌ها در استان امروز افزایش می‌یابد، گفت: بارش پراکنده باران نیز در برخی اوقات محتمل است.

وی افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعات بعدازظهر بارش‌های نسبتا شدیدی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه روز چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای روی خواهد داد، ادامه داد: روز‌های پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

محمدی گفت: با ورود سامانه بارشی از جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می‌یابد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای هوا نسبت به دیروز در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • پیش بینی رگبار باران و رعد و برق در البرز
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان