Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@06:05:06 GMT

دستگیری شوهر قاتل بعد از 4 سال

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۴۹۲۶۵

دستگیری شوهر قاتل بعد از 4 سال

مرد جوان که 4 سال قبل در یک درگیری خانوادگی همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان دستگیر شد.

 سرهنگ حسن سرگزی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در تشریح این خبر گفت: بهمن سال ۱۳۹۶ به‌دنبال قتل زنی ۳۵ ساله، در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، با حضور در محل قتل و انجام تحقیقات میدانی، عامل این جنایت را شناسایی کرده و مشخص شد شوهر ۳۶ ساله این زن پس از درگیری و مشاجره لفظی با شلیک سلاح شکاری، او را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده  به  پرونده  که  با  گذشت 4 سال از این  جنایت درصدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور قاتل در سطح استان و ترددش در سطح شهرستان دلگان به‌دست آورده و تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند. در نهایت با تلاش شبانه روزی پلیس، مخفیگاه قاتل در یکی از محلات دلگان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ سال فرار دستگیر شد.
وی با اعتراف به جنایت ارتکابی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب

سرهنگ منصور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از وقوع قتل یک نفر در روزهای پایانی فروردین سال جاری در یکی روستاهای بخش گواور گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی گیلانغرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتل فراری در یکی از شهرهای استان ایلام شده و طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این فرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی گیلانغرب، تصریح کرد: این فرد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی و انتقام جویی عنوان کرد.

محمدی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی فرد قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6091358

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل