Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های ورزشی ۱۸ مهر ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دو شنبه _ ۱۹ مهر ماه _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " فراتر از تاریخ " اشاره به پایان شکوهمند و نایب قهرمانی کشتی فرنگی با طلای گرایی و دلخانی دارد.

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " بازگشت روزبه " اشاره به حضور روزبه چشمی در استقلال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " ایران _ کره بدون تماشاگر است! " اشاره به بازی تیم ملی ایران و کره و خبری خوش برای چشم بادامی‌ها دارد.

روزنامه ابرار ورزشی با عنوان " تاریخ سازی کشتی فرنگی " اشاره به عملکرد خوب فرنگی کاران ایرانی در مسابقات جهانی دارد.

روزنامه گل با عنوان " حامیان تحریم دنبال هیاهو و جنجال بودند نه مصاحبه واقعی! " صحبت‌های سرپرست تیم ملی کشتی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد خوشحالی مردم یعنی تغییرات جواب داده است.

روزنامه شوت با عنوان " تاج گذاری خروس‌ها " اشاره به اولین قهرمانی فرانسه در لیگ ملت‌ها دارد.

روزنامه استقلال با عنوان " دیاباته خواستار پرداخت مطالباتش شد " اشاره به طلبکاران باشگاه استقلال دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " آتش زدن ۱۵۰ میلیارد تومان در یک سال " ضرر و زیان نجومی رؤسا و مدیران انتخابی وزارت ورزش به پرسپولیس و پنجره‌ای که همیشه بسته است.

کد خبر 528012

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه ورزشی روزنامه شوت روزنامه استقلال جوان روزنامه فرهیختگان ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی ورزشی با عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود

سیدحامد عاملی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان موسوم به جام صفوی در اردبیل با اشاره به پیشینه پرافتخار این استان در کشتی فرنگی بر لزوم توجه بیش از پیش و احیای جایگاه و نام اردبیل در این رشته ورزشی پرطرفدار تاکید کرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی افزود: زحمات ورزشکاران اردبیلی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

او درباره نامگذاری این رویدادها با عنوان جام صفوی گفت: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک، مذهب، معماری، اقتصاد ایران انجام داده اند و اینها فراموش‌شدنی نیست و جام صفوی برای تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران برگزار شد.

عاملی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک